  • Data: 2009-03-17 08:49:16
    Temat: Re: Rozwiazanie spoldzielni mieszkaniowej
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > To może podpowiesz mi coś o sprawie o którą niedawno pytałem (a
    > odpowiedzi nie było)?
    > Czyli o to jakie skutki może wywołać próba ugodowa przed sądem
    > powszechnym, jeśli istnieje zapis na sąd polubowny i ew. jak się przed
    > nimi bronić?

    Nimi tzn. kim/czym - zapisami, próbami ugodowymi, sądami polubownymi?
    Może przypomnisz kontekst? Na pierwszy rzut oka to 1165 KPC.
    A w jakiej pozycji występujesz w tej sprawie? Jeśli jesteś konsumentem,
    to zapis na sąd polubowny jest z reguły niedozwolonym postanowieniem
    wzorca umownego i jako taki jest bezskuteczny.

    kuba