  • Data: 2002-01-10 11:42:11
    Temat: Re: Rozprawa w sadzie pracy
    Od: "amierzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:a1jthp$a1v$1@news.tpi.pl...
    > zabawa
    >

    > Zapomniales o kosztach zastepstwa procesowego,
    > ktore w przypadku przegrania sprawy najprawdopodobniej
    > trzeba bedzie uiscic stronie pozwanej.

    Tiaaaa - ostatnio moja firma korzystala z renomowanej kancelarii prawnej w
    ktorej stawka za godzine pracy to kilkaset zlotych. Gosciu przegral proces
    (po 2 latach) i ma uiscic koszty zastepstwa w kwocie 75 zl (!!!). To i tak
    rzadkosc, bo jak firma korzysta ze swoich radcow prawnych to w 90%
    przypadkow sad postanawia "nie orzekac o kosztach zastepstwa"
    Pzdr
    Adam