    From: M...@o...pl (KaMil)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozpad dwuosobowej s.c. - jak zrobic?
    Date: Thu, 22 Jan 2004 14:51:16 GMT

    bosz <b...@u...agh.edu.pl> napisał:

    >Zmiana danych objetych zgloszeniem wymaga AKTUALIZACJI WPISU.
    >Odpowiedz byla wiec nieprawidlowa.
    Boszu, kochanie moje ;) W pytaniu bylo: "Jakie kroki...aby podzielic
    spolke... czy bedzie trzeba dokonac jakis zmian we wpisie do
    ewidencji?" [czytaj: wpis po podziale, w celu podzielenia] !
    Poniewaz tej spolki NIE da sie podzielic, wiec NIC nie trzeba bedzie
    zmieniac. Odpowiedz wiec na tak postawione pytanie BYLA prawidlowa.
    Zauwaz nikt nie pytal o 'zamkniecie spolki' (dopiero wtedy sa zmiany).

    >Poza tym Pan "Matej" wyraznie pisal ze nie chca dzialac razem
    Nie napisal -znow okulista sie klania ;)

    >Pan Matej chialby "wziac kase" i zostawic sprawy prowadzone przez spolke
    Poprawka-chcial splacic swoja czesc dlugu (czytaj ze zrozumieniem)

    >Nie ma racji odpowiadajacy ze nie ma "czesci".
    W kwestii czesci dlugu MA racje. Pytano o splate dlug spolki, a nie o
    podzial majatku czy rozliczenia wzajemne, bo te reguluje umowa spolki.

    >Odpowiedz sugerowala, ze mozna nie czyniac zadnych krokow dzialac "osobno".
    Idac Twoim tropem logicznego myslenia mozna wysnuc wniosek, ze
    wystarczy zmienic wpisy w ewidencji (ktore Ty wlasnie sugerujesz), aby
    podzielic spolke, co jest oczywistym wmanewrowaniem pytajacego ;)

    >Zmienia sie forma dzialnosci ..
    Forma dzialalnosci interesuje innych procz U.M. (wpis do ewidencji)

    >A powinien..
    Nie powinien, bo nie zawiera ! To jest fakt prawny (kiedys tak bylo-to
    juz historia) i Ty go nie zmienisz, chocbys wkolo powtarzal ;)

    >"manie lub niemanie kasy , "pytaczowi"...
    >PRAWDOPODOBNUE
    * uci.agh.edu.pl powyzsze raczej chluby nie przynosi !
    * nie cytuj wkolo swoich listow, bo one sa zawsze dostepne na serwerze
    * wrozka raczej nie jestes (tak napisales), bo musialby byc kobieta,
    ale przepowiednie i astrologia caly czas ogarniaja twoj umysl (czytasz
    to co nie napisano, wiesz o co mial na mysli, co powinien chciec...)

    KaMil