  • Data: 2007-01-13 19:21:39
    Temat: Re: Rozlliczenie Pitu i przelanie na inne konto
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
    news:1b5ts8yt10pj1.tg09k1d47xf1$.dlg@40tude.net...

    > Cóż począć. Do czasu, aż takie instytucje nie przejdą reformy i nie
    > postawią na wykwalifikowaną kadrę z zakresu administracji długo jeszcze
    > będzie można prawić o różnych "cudach" spotykanych we wszalkich urzędach.

    Mnie w pewnym banku z tradycjami założono bez pytania subkonto. Dostałem po
    prostu przelewem parę EUR i zamiast przejścia po kursie na zwykłe konto
    złotówkowe, to pojawiło się na nie zamawianym przeze mnie subkoncie EUR. Nie
    protestowałem, bo akurat mi się przez jakiś czas to konto przydawało.
    Gdy po pewnym czasie nie korzystania z niego powstał debet, bo naliczali
    opłaty za jego prowadzenie a nie wpływały żadne środki, poprosiłem o
    zlikwidowanie go. Oczywiście pierwsze co mi kazali, to przyjść do oddziału,
    spłacić "dług" i zamknąć zgodnie z procedurami konto.
    Powiedziałem im krótko, że niech to wszystko zrobi ta sama osoba, która to
    konto założyła. Po paru dniach subkonto z "długiem" znikło.
    Do dzisiaj nie wiem, czy powinnem się z takiego pojawiania się i znikania
    kont cieszyć, czy bać?

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl