  • Data: 2008-12-12 08:41:33
    Temat: Re: Rozliczanie ogrzewania we wspólnocie mieszkaniowej
    Od: Tanto <w...@w...pl.itotez> szukaj wiadomości tego autora

    Antoś pisze:
    > Innymi słowy ja i część sąsiadów grzejemy całą zimę i słono za
    > to płacimy, a inni z tego korzystają nie płacąc ani złotówki.
    > Czy można coś z tym zrobić?

    Przykręcić kurki, jeśli jest tak jak piszesz że ich podgrzewacie, to u
    ciebie będzie odrobinę chłodniej a u nich zimno.
    Pytanie też jakie temperatury utrzymujecie w mieszkaniach, jeśli ty masz
    27 stopni bo lubisz ciepło, a sąsiad dobrze się czuje w temperaturze 19
    stopni, to wasze rachunki będą się bardzo różniły. Nie ma też siły na to
    żebyś zmusił go do podnoszenia temperatury w mieszkaniu, bo równie
    dobrze on może zażądać od ciebie jej obniżenia.
    Jeśli do tego dodasz jeszcze brak prawdziwej zimy (jak to jest w moim
    regionie), to sąsiad sporą część ogrzewania może realizować przy pomocy
    telewizora (kineskopowego), komputera czy nawet lampowego wzmacniacza
    audio :-)

    --
    "Grzeczne dziewczęta idą do nieba, niegrzeczne idą tam gdzie chcą."