  • Data: 2013-10-14 19:30:04
    Temat: Re: Rozczarowany-przedsiebiorca
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Oct 2013, z wrote:

    > Prognozują mi 600 zł przy zarobkach 2500 zł. Nie spodziewam się zarabiać
    > więcej (kryzys) i dlatego jak już dostanę emeryturę to i tak z mocy prawa
    > będzie większa niż to co uzbieram.

    A to "z mocy prawa" to jakiego prawa dotyczy?
    Podlegasz pod zupełnie stare zasady emerytalne (kiedy istniało coś
    takiego jak "minimalny okres zatrudnienia" ale również istniała
    "minimalna emerytura") czy zakładasz, że mimo niezebrania minimum
    będą jakieś minimum płacili? (obawiam się że niekoniecznie)

    pzdr, Gotfryd