  • Data: 2013-10-14 18:24:54
    Temat: Re: Rozczarowany-przedsiebiorca
    Od: "kashmiri" <k...@l...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    "z" wrote in message news:525b05d7$0$32700$65785112@news.neostrada.pl...

    > W dniu 2013-10-13 15:28, animka pisze:
    >> http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rozczarowany-przedsie
    biorca-w-tym-kraju-nie-da-sie-normalnie-zyc/e51lj

    > Straciłem ostatnio przy pomocy korespondencji z ZUS wróżącej moją i mojej
    > żony emeryturę ostanie resztki praworządności i chęci pracy na biało.
    > Prognozują mi 600 zł przy zarobkach 2500 zł. Nie spodziewam się zarabiać
    > więcej (kryzys) i dlatego jak już dostanę emeryturę to i tak z mocy prawa
    > będzie większa niż to co uzbieram. Taka jest prognoza :-)

    A to taki wielki problem? Rejestracja jako samozatrudniony w Wlk Brytanii
    za pomocą prostego formularza wysłanego pocztą z trąbką, darmowe konto
    bankowe i polecenie zapłaty ZUS na ?2,50 tygodniowo, raz w roku wysłanie
    zeznania podatkowego przez internet z dochodem zerowym - i po 30 latach
    (czyli wydaniu ?2,50 x 52 x 30 = ?3,900) masz ?144 emerytury tygodniowo -
    dożywotnio?

    Co trzyma Cię w kraju?