  • Data: 2019-07-01 20:49:54
    Temat: Re: Rozbita szajka pedofilska w Italii ,,Hansel & Gretel"
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-01 o 19:22, Trefniś pisze:

    > OK, gwiazdo usenetu!

    Może to Ty jestes gwiazdą i wszyscy na grupach dyskusyjnych. Zresztą
    gwiazdy są na niebie. Innych gwiazd nie ma. Ci ludzie, którzy uważają
    kogoś lub siebie za gwiazdę maja pomylenie z poplątaniem. Aktoreczki,
    aktorzy, śpiewacy, piosenkarze itp.

    Nie nazwiesz chyba prezesa, czy realizatora dżwieku w TVP gwiazdą?
    Aż całkiem odechciało mi się te gęby z telewizji po operacjach
    plastycznych i botoksach oglądać.

    --
    animka