  • 11. Data: 2008-03-07 22:34:42
    Temat: Re: Rower+piwko - co dalej?
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fqsdh1$18b$1@inews.gazeta.pl...

    > Za olewanie wyroków sądu grozi kara surowsza niz za samą jazdę po pijaku.
    > sedziowie na dodatek nie lubią, kiedy ktoś ma głeboko ich wyroki...

    > Owszem, można zakazać jazdy na hulajnodze. Jak i kierowania motorówką.
    > Ja nie rozumiem twojego braku wyobraźni. Masz zakaz kierowania rowerami -
    > i co
    > ma wspólnego tym fakt, ze do tego nie są potrzebne uprawnienia?
    > Można zakazać pełnienia funkcji członka zarzadu spółki, choć na to też nie
    > potrzeba żadnego zezwolenia. A nawet zakaz opuszczania danego miasta.

> [...]

    Być może powodem jest to że 25 lat temu byłem młodym gniewnym a teraz tylko
    starym wkurwio...m ale mój opór i tzw. nieposłuszeństwo obywatelskie
    wywołują tak denne i głupie wyroki jak zakaz używania mi czegoś do czego
    używania nie potrzebuję niczyjej zgody..... wiesz.... załóżmy że jak sobie
    pobaluje to mnie trochę rzuca po chodniku i nawet trochę za.... może
    zabronić chodzenia na np. 6 m-cy? W końcu zagrożenie podobne!

  • 12. Data: 2008-03-07 23:31:54
    Od: em <e...@w...pl>

    On 7 Mar, 23:34, "J.S" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > zabronić chodzenia na np. 6 m-cy? W końcu zagrożenie podobne!- Ukryj cytowany tekst

    jak nie dostał zawiasów to o czym mowa?
    co mu niby zrobią jak go zatrzymają?
    odkrecą mu koło?
    poza tym nie sądze żeby ktoś się czepiał kiedy będzie trzeżwy.
    policjanci to też ludzie.
    a swoją drogą to na jazde rowerem też trzeba mieć pozwolenie.
    to sie nazywa"karta rowerowa" panie młody gniewny!
    no i oczywiście policja sama z się nie może wydać terminowego zakazu
    jazdy czymkolwiek bez wyroku sądowego.
    w przypadku kierujacego pojazdem mechanicznym zabiera prawo jazdy i
    kieruje sprawe do prokuratury.
    zatrzymanie prawa jazdy przez policje to tak jak zatrzymanie dowodu
    rejestracyjnego-jesli chcesz ryzykować i jeżdzisz bez to z pewnością
    kiedy cię zatrzymają, prócz kary za wcześniejsze przewinienie dojdzie
    i ta za jazdę bez stosownych dokumentów.
    i raczej doszliby do tego że są zatrzymane a nie w domu bo ci się
    zapomniało.
    teoretyzując myśle że w takim przypadku kara mogłaby być surowsza.
    i słusznie!

  • 13. Data: 2008-03-08 00:30:12
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > jak nie dosta=B3 zawias=F3w to o czym mowa?
    > co mu niby zrobi=B1 jak go zatrzymaj=B1?
    > odkrec=B1 mu ko=B3o?

    Art. 244. Kto nie stosuje się do orzeczonego przez sąd zakazu zajmowania
    stanowiska, wykonywania zawodu, prowadzenia działalności, prowadzenia pojazdów
    lub obowiązku powstrzymania się od przebywania w określonych środowiskach lub
    miejscach, zakazu kontaktowania się z określonymi osobami lub zakazu
    opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu albo nie wykonuje
    zarządzenia sądu o ogłoszeniu orzeczenia w sposób w nim przewidziany,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    > poza tym nie s=B1dze =BFeby kto=B6 si=EA czepia=B3 kiedy b=EAdzie trze=BFwy.=
    >
    > policjanci to te=BF ludzie.

    Ta, zwłaszcza gdy do statystyki brakuje paru wykryć...

    > a swoj=B1 drog=B1 to na jazde rowerem te=BF trzeba mie=E6 pozwolenie.
    > to sie nazywa"karta rowerowa" panie m=B3ody gniewny!

    Wskaż podstawę prawną.

  • 14. Data: 2008-03-08 00:30:42
    Od: " jb" <j...@g...pl>

  • 15. Data: 2008-03-08 00:32:38
    Od: " jb" <j...@g...pl>

  • 16. Data: 2008-03-08 01:35:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.S pisze:

    > A tak na marginesie i zupełnie prywatnie to nie bardzo mogę zrozumieć jak
    > można zakazać prowadzić coś na co nie są wymagane żadne uprawnienia....
    > zaraz wyobraźnia podsuwa mi hulajnogę, wrotki, rolki itp... :)

    Sąd może też zakazać swobodnego chodzenia po kraju, choć na to też
    szczególnych uprawnień nie trzeba.

  • 17. Data: 2008-03-08 01:36:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    em pisze:

    > a swoją drogą to na jazde rowerem też trzeba mieć pozwolenie.
    > to sie nazywa"karta rowerowa" panie młody gniewny!

    Tylko jeśli nie masz jeszcze 18 lat.

  • 18. Data: 2008-03-08 08:26:28
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Fotelik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak w ogóle to chyba dokumentów od jezdzacych rowerami nie biora i jak
    > ktos trzezwy to chyba nie sprawdzają czy ma zakaz jezdzenia rowerem?
    > mrs

    Tak w ogóle, to jadąc rowerem masz obowiązek posiadać przy sobie
    dokument tożsamości.

  • 19. Data: 2008-03-08 08:46:47
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

> [...]

    a swoją drogą to na jazde rowerem też trzeba mieć pozwolenie.
    to sie nazywa"karta rowerowa" panie młody gniewny!...

    Jesteś tego pewien?

  • 20. Data: 2008-03-08 08:59:05
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    wiadomości news:is69a5-p8l.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Sąd może też zakazać swobodnego chodzenia po kraju, choć na to też
    > szczególnych uprawnień nie trzeba.

    Pewnie i może !

    Dawniej, w odległych latach musiałbyś mieć zgodę rady zakładowej na zakup
    radioodbiornika a odpowiedniej komendy MO na montaż anteny satelitarnej.....
    oczywiście jeśli cieszyłeś się odpowiednią opinią a odbiór satelitarny był
    Ci niezbędny do charakteru pracy.... lub też mogłeś otrzymać zakaz :)