  • 11. Data: 2010-05-28 15:07:27
    Temat: Re: Rotary Club - pomoc przez rujnowanie
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "flying.robak" <m...@g...pl> napisał
    > Nie mogę zeskanować wyroku, bo żadnego nie otrzymałem.

    Gdybyś chciał to byś miał.

  • 12. Data: 2010-05-31 14:50:54
    Od: "flying.robak" <m...@g...pl>

    http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/ligeza.html

  • 13. Data: 2010-05-31 15:50:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    flying.robak wrote:
    > http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/ligeza.html

    człowieku, czy ty masz mózg z jakiegoś zastygłego betonu?
    G..no tu kogokolwiek obchodzi jakie ty masz problemy.
    Dobrze, że nie piszesz, że ci nie staje.

  • 14. Data: 2010-05-31 20:20:41
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > człowieku, czy ty masz mózg z jakiegoś zastygłego betonu?
    > G..no tu kogokolwiek obchodzi jakie ty masz problemy.
    > Dobrze, że nie piszesz, że ci nie staje.
    Nie staje powiedzmy u 1% mężczyzn, czyli u około 0,5% społeczeństwa.
    A z bezczelnością sądu, mafijnymi powiązaniami władzy i biznesu,
    z masonami sterującymi ludźmi, niszczącymi ludzi dla pszyjemności ,
    spotyka się każdy, sam lub widzi jak kogoś niszczą, już w pszedszkolu.

    Nie widzisz? Toś ślepy. I lecz się.

  • 15. Data: 2010-05-31 23:17:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stokrotka wrote:
> [...]
    > z masonami sterującymi ludźmi, niszczącymi ludzi dla pszyjemności ,
    > spotyka się każdy, sam lub widzi jak kogoś niszczą, już w pszedszkolu.

    w psedskolu to uczą ortografii.

    > Nie widzisz? Toś ślepy. I lecz się.

    Leczyć to powinien się on. Ty zdaje się też.

  • 16. Data: 2010-06-01 06:23:35
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 31 Maj, 22:20, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

    > Nie widzisz? Toś ślepy. I lecz się.

    Będę się leczył jak on w końcu pokaże skan wyroku.

    Ja mam kredyt w BZWBK i jakoś nie ryczę że mnie IRA wyzyskuje.

  • 17. Data: 2010-06-04 12:14:07
    Od: barabella <m...@g...pl>

    On 1 Cze, 08:23, gr <j...@w...pl> wrote:

    > Będę się leczył jak on w końcu pokaże skan wyroku.
    >
    > Ja mam kredyt w BZWBK i jakoś nie ryczę że mnie IRA wyzyskuje.

    jeni nie płaczą za samolotem prezydenckim, drudzy za tsunami na haiti,
    a ja płaczę za rezimem w polsce gorszym jak w hina ch ludowych. Wydaja
    wyroki kapturowe i to karząc dzieci za ewentualne przewiny ojca...

  • 18. Data: 2010-06-04 12:57:25
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 4 Cze, 14:14, barabella <m...@g...pl> wrote:

    > Wydaja
    > wyroki kapturowe
    To jak widziałeś ten wyrok to napisz co w nim było.

    Bo robak to rylko piane trzepie.

  • 19. Data: 2010-06-20 14:34:48
    Od: barabella <m...@g...pl>

    Rotary Club - pomoc przez rujnowanie

    Moja żona musi cały dzień siedzieć w obwodowej komisji wyborczej, żeby
    zarobić 130 zł na cukierki dla dzieci, a sąd i komornik w nosie mają
    wnioski "skazanego" o zamianę jakiejś grzywny na areszt tylko wsiadają
    na konto bankowe służące całej rodzinie zajmując już 2550 zł zamiast
    ukarać ewentualnie tylko "winowajcę"...

    Tak wygląda państwo prawa i sprawiedliwości społecznej w Polsce.
    Tyraj, płać na akcje charytatywne, sponsoruj jeszcze członków Rotary
    Club, utrzymuj komorników i sędziów alkoholików, a twoje dzieci niech
    chodzą głodne...

  • 20. Data: 2010-06-20 20:06:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    barabella wrote:
> [...]
    > wnioski "skazanego" o zamianę jakiejś grzywny na areszt tylko wsiadają
    > na konto bankowe służące całej rodzinie zajmując już 2550 zł zamiast

    i słusznie, może wreszcie zabraknie ci na internet.