  • 1. Data: 2010-05-25 12:13:15
    Temat: Pieczątka koniecznie w kolorze
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    od 3 tygodni się wożę z OpenFinance żeby wydali mi kartę Kip it simple
    stiupidzie. I co? Najpierw dowiedziałem się, że ulica Makoszowska jest
    złą ulicą i wniosek nie zostanie przetworzony. A teraz dowiaduję się, że
    dostarczyłem KOPIĘ zaświadczenia o zarobkach, bo pieczątka zakładu pracy
    na tymże jest czarna. I pewnie będę musiał wysłać im kolorowy druczek.

    To tak jako suplement do tych namiętnych dyskusji o pieczątkach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-05-25 13:03:59
    Temat: Re: Pieczątka koniecznie w kolorze
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (25.05.2010 14:13), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> [...]
    > na tymże jest czarna. I pewnie będę musiał wysłać im kolorowy druczek.
    >
    > To tak jako suplement do tych namiętnych dyskusji o pieczątkach.

    Nie korzystać z OF :)

    p. m.

  • 3. Data: 2010-05-25 15:18:54
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    > na tymże jest czarna. I pewnie będę musiał wysłać im kolorowy druczek.
    >
    > To tak jako suplement do tych namiętnych dyskusji o pieczątkach.

    a ja mam czerwoną i nie mam takich problemow wbrew temu co mi wczesniej na
    grupie mowili (straszyli, zusem i us) :)

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 4. Data: 2010-05-25 15:26:48
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 25 Maj, 14:13, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > na tymże jest czarna. I pewnie będę musiał wysłać im kolorowy druczek.
    >
    > To tak jako suplement do tych namiętnych dyskusji o pieczątkach.

    Zawsze mozna napisac ze prezes firmy jest daltonista i powodu uzywania
    kolorwej pieczatki nie widzi. Poza kosztami, a jest kryzys.

  • 5. Data: 2010-05-25 15:29:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-25 15:03, mvoicem pisze:
    > Nie korzystać z OF :)

    Tyż tak myślę, ale dali darmowy kredyt krótkoterminowy a potrzebuję taki
    teraz. Inna sprawa, że potrzebuję na piątek, więc jak tak dalej pójdzie,
    to i tak zostanę bez. Obiecali, że na piątek może już będzie aktywne....

    Swoją szosą, ciekawe z czego żyją, skoro dają to całkiem za darmo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-05-25 15:43:05
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > a ja mam czerwoną i nie mam takich problemow wbrew temu co mi wczesniej na
    > grupie mowili (straszyli, zusem i us) :)

    A ja w ogóle nie mam. I też nie mam problemów :)
    Czasem jakiś kurier marudzi, ale i bez pieczątki też jakoś doręcza.
    Poczta już zrezygnowała z pytania mnie w kółko o pieczątkę.

    --
    Krzysztof

  • 7. Data: 2010-05-25 15:43:38
    Temat: Re: Piecz?tka koniecznie w kolorze
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-25 17:18, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > a ja mam czerwon? i nie mam takich problemow wbrew temu co mi wczesniej na
    > grupie mowili (straszyli, zusem i us) :)

    To jeszcze skonfiguruj właściwie czytnik. A najlepiej zmień na inny, bo
    ten nawet przy konfiguracji MIME będzie psuł tematy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-05-25 16:26:58
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 25.05.2010 17:29, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    > to i tak zostanę bez. Obiecali, że na piątek może już będzie aktywne....
    >
    > Swoją szosą, ciekawe z czego żyją, skoro dają to całkiem za darmo.

    Od kazdej platnosci placisz prowizje (tzn. sprzedawca placi, czyli w
    efekcie klient).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 9. Data: 2010-05-25 18:45:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-25 18:26, Tomasz Chmielewski pisze:
    > Od kazdej platnosci placisz prowizje (tzn. sprzedawca placi, czyli w
    > efekcie klient).

    No ale banki nie dają tak korzystnie. Zwłaszcza, że jak wybiorę kasę w
    bankomacie, to nie będzie żadnej prowizji od sprzedawcy. A tak zamierzam
    zrobić, bo kasę muszę wydać w miejscu bezkartowym.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-05-25 18:48:20
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 25.05.2010 20:45, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No ale banki nie dają tak korzystnie. Zwłaszcza, że jak wybiorę kasę w
    > bankomacie, to nie będzie żadnej prowizji od sprzedawcy. A tak zamierzam
    > zrobić, bo kasę muszę wydać w miejscu bezkartowym.

    Ale to juz nie bedzie kredyt.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org