  • 1. Data: 2010-05-25 19:34:49
    Temat: Rotary Club - pomoc przez rujnowanie
    Od: "flying.robak" <m...@g...pl>

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/rotary_club_pomoc
    _przez_rujnowanie_139935.html

    http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/jeleniogorski%20
    kluska.htm

  • 2. Data: 2010-05-26 05:32:02
    Temat: Re: Rotary Club - pomoc przez rujnowanie
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 25 Maj, 21:34, "flying.robak" <m...@g...pl> wrote:
    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/rotary_club_pomoc
    _przez_rujnowanie...

    > http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/jeleniogorski%20
    kluska.htm

    No już nie zaśmiecaj wiecej forum.
    Obraziłeś kogoś, on cię pozwał ty sobie nie poszedłes na rozprawę a
    sąd skazał.

    Nie rycz umieraj jak mężczyzna. ;)

  • 3. Data: 2010-05-26 08:25:19
    Od: "flying.robak" <m...@g...pl>

    Ja nie ryczę. Ja chcę iść do pudła - choć nie wiem za co. To sąd ma
    problemy:
    http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/grzywna.html

  • 4. Data: 2010-05-26 09:24:25
    Od: "flying.robak" <m...@g...pl>

    Szanowny panie,

    Poruszeni Pana sytuacja prosze o zgloszenie sie do nas w celu
    umowienia Pana na bezplatne porady prawne.

    Biuro Poselskie zajmuje sie sprawami spolecznymi i mamy nadzieje, ze
    Pana sprawa rowniez bedzie pomyslnie zalatwiona.

    Podajemy numer telefonu, pod ktory mozna dzwonic : 022 622 10 34.

    Mozemy zadzwonic do Pana, prosze podac tylko swoj numer telefonu.

    z powazaniem

    Biuro Poselskie Pawla Poncyljusza

  • 5. Data: 2010-05-26 09:54:33
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 26 Maj, 11:24, "flying.robak" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Biuro Poselskie zajmuje sie sprawami spolecznymi i mamy nadzieje, ze
    > Pana sprawa rowniez bedzie pomyslnie zalatwiona.

    No i co z tego? Kazde biuro poselskie kazdemu tak odpowiada

  • 6. Data: 2010-05-26 10:10:46
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-26 11:24, flying.robak pisze:
> [...]
    >
    > Podajemy numer telefonu, pod ktory mozna dzwonic : 022 622 10 34.
    >
    > Mozemy zadzwonic do Pana, prosze podac tylko swoj numer telefonu.

    To jest pic na wodę. Telefon odbierze piękna sekretarka, która powie, że
    pana posła Poncyliusza nie ma, bo jest na jakimś spędzie albo na
    oglądaniu powodzi.
    Tylko reklama pana posła w tv, gazetach i internecie pozostaje. To
    postać tylko wirtualna.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-05-26 10:17:07
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    flying.robak wrote:

    > Ja nie ryczę. Ja chcę iść do pudła - choć nie wiem za co. To sąd ma
    > problemy:
    > http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/grzywna.html

    Się nie dziwę, 500 pln za dobę aresztu?

    Cud że ktokolwiek płaci te grzywny.

    Nawet jak pracuje, to weźmie 4 dni bezpłatnego urlopu tracąc ze 300 zł
    z pensji, zamiast 2k pln na grzywnę...

    Przy takiej stawce za dzień, grzywnę opłaca się zapłacić przy pensji
    powyżej 10k pln...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 8. Data: 2010-05-26 10:38:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Massai pisze:

    > Się nie dziwę, 500 pln za dobę aresztu?
    >
    > Cud że ktokolwiek płaci te grzywny.

    A czy to czasem nie zależy od wyliczonej stawki dziennej?

    Np. ktoś dostał 50 stawek dziennych po 10zł - i ma zapłacić 500zł albo
    iść na 10 dni do paki?

  • 9. Data: 2010-05-27 07:16:14
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 26 Maj, 10:25, "flying.robak" <m...@g...pl> wrote:

    A takie pytanie:

    Czy w końcu zobaczymy skan wyroku?

    Bo na razie mamisz nas jakimiś Rotry Clubami masonami i cylkistami.

    Na tym wezwaniu też nie ma nic o ww. wymienionych tylko o firmie
    Ligęza.

  • 10. Data: 2010-05-28 06:18:16
    Od: "flying.robak" <m...@g...pl>

    Nie mogę zeskanować wyroku, bo żadnego nie otrzymałem. Tak jak i
    zobowiązania. Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze kręcił mi ponoć sprawę
    akurat gdy przebywałem 3 miesiące w Niemczech. Żeby było śmieszniej w
    poniedziałek w bliźniaczym Sądzie Pracy mam przesłuchanie w sprawie
    składek ZUS firmy, która mnie w tamtym okresie do opieki oddelegowała.
    Czy można wydać zaoczny wyrok cywilny nie dając stronie prawa do
    obrony lub możliwości złożenia pozwu wzajemnego? Po sprawie napiszę
    coś więcej...
    http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/ligeza.JPG