    From: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Roszczenia pieniezne z powoctwa cywilnego [dlugawe]
    Date: Fri, 15 Aug 2003 17:30:55 +0200

    > Złożenie pozwu jak najbardziej kosztuje i to sporo. Jesli ta kwota, którą
    > podałeś, bo zrobiłeś to niewyraźnie, to 94 000,- PLN ( słwonie
    > dziewięćdziesiąt cztery tysiące złotych ), to wpis będzie wynosił,
    zależnie
    > od trybu postepowania, od ca. 800 do 200. Do tego dojdą w razie przegranej
    > różne koszty dodatkowe, więc raczej nie robi się tego dla jaj.

    dokladnie kwota wynosi 94000zl!!!

    > A serio - po prostu sprawa należy do innego sądu ze względu albo na
    miejsce
    > zamieszkania pozwanego albo inne okoliczności. Jakbys powiedział o co
    > chodzi, to mógłbym bliżej skomentować.

    to bardzo dziwne poniewaz wlasnie sad w srodzie slaskiej jest jak
    najbardziej odpowiedni jesli chodzi o rejon zamieszkania (zameldowania
    obydwu pan)
    przyczyna musiala bytc inna - ale jaka????

    > konkretnie
    >
    > Pewnie do Wrocławia, do sądu przekazanego. Albo poczekać na doręczenie

    jak to zrobic?? udac sie tam osobiscie? czy moze tez wyslac polecony z
    prosba o wyjasnienie?

    > odpisu pozwu, który musi być dostarczony.

    ten odpis pozwu przyjdzie poleconym?

    > Uuuuu.... Panie kolego - a jak Pan myśli? Udawać, że mnie nie ma i samo
    > przejdzie? Oczywiście, że sąd rozpozna sprawę pod nieobecność pozwanej i
    > zasądzi pewnie cała kwotę. OCZYWIŚCIE, że należy odbierac korespondencje i
    > bronic sie w sądzie, szczególnie, że jak mówisz roszczenie jest
    > bezpodstawne.

    poprostu sie pytam - poslowie z samoobrony nie stawiaja sie na rozprawy i
    sad w zwiazku z tym nic im nie robi

    pzdr

    matjaw