eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRodzice kupili bratu mieszkanie a ja nie dostalem nic-co robic ? › Re: Rodzice kupili bratu mieszkanie a ja nie dostalem nic-co robic ?
  • Data: 2003-03-05 23:05:22
    Temat: Re: Rodzice kupili bratu mieszkanie a ja nie dostalem nic-co robic ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 Mar 2003, Mick wrote:
    [...do Hanki...]
    >+ Szkoda ze Twoja aktywnosc w kwestii mojego pytania jest tak malo
    >+ konstruktywna[...]

    Ups... Ty chyba rzeczywiście nie zauważyłeś ironii.
    To że "w powszechnym odczuciu" faworyzowanie kogoś z dzieci
    (np. majątkiem) nie jest sprawiedliwe - to jedno. I to
    *nie ma* podstawy prawnej.
    To że "czyjeś" ci się nie należy - to drugie, i to *ma*
    podstawę prawną.
    A to że ty chcesz "żądać" od rodziców... Do tego łykając
    argument że mają sprzedać swoje mieszkanie "byleby było
    po równo" - no cóż, "ustawiłeś" grupę jak należy :> !
    [...]
    >+ Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>[...]

    BTW: jakbyś pisał *pod* cytowanym tekstem...

    [...]

    pzdr, Gotfryd