    From: "Tomek" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rodzaj umowy, było: Zwrot opakowań kaucjonowanych
    Date: Sun, 25 Apr 2004 00:11:03 +0200

    Dokładnie o to poszło.Firma która która mi wodę przywiozła zmusza mnie
    bym dostarczył jej puste opakowania na własny koszt.
    Dzięki za uwagi. Wszelkie sugestie bardzo potrzebne gdyz firma ta
    skierowała sprawę do sądu. Na moje telefoniczne prośby o zabranie opakowań
    nie reagowała.

    wiadomości
    n.zabrze.pl...