  • Data: 2021-03-29 17:58:55
    Temat: Re: Robert - klenci do wylegitymowania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d...@4...n
    et...
    Dnia Mon, 29 Mar 2021 10:13:31 +0200, J.F. napisał(a):

    >Tu akurat z remontu nie było. Z kościoła, w którym powinno być
    >najwyżej 70
    >osób, wyszło ~200.

    Ja tam naliczylem 62 osoby na filmie.

    >Nawet nie pytam, czemu nikt ich nie legitymował.
    >https://twitter.com/FalejMonika/status/137614804327
    6423169

    A ktos powiadomil, ze za duzo osob ?
    Czy domagasz sie policjanta w kazdym kosciele ? :-)

    Poza tym w warminsko-mazurskim juz po epidemii.
    Oni lockdown mieli od miesiaca i sluszna linia naszego rzadu
    przyniosla skutek.
    Tylko rzad zapomnial oficjalnie zniesc ograniczenia :-)

    J.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek