    From: "Pawel" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rezygnacja z towaru po wymianie gwarancyjnej
    Date: Thu, 12 Apr 2007 19:30:42 +0000 (UTC)

    Witam,

    > Możesz wieżyc lub nie, ale ja to ma chyba szczescie do niewyjaśnionych
    > przypadków w zyciu (zdaje aktualnie na prawo jazdy i po raz pierwszy w
    > życiu zgasł mi samochód podczas jazdy po mieście. Egzamin oczywiście
    > oblany. tylko oczywiście egzaminator nie wierzył mi że to po raz

    Tak bywa :-). Ja pierwszy egzamin oblalem na placu, choc moj instruktor
    zakladal sie ze wszystkimi, ze zdam, a plac to dla mnie formalnosci :-).

    Zycze powodzenia za drugim razem.

    > To była moja pierwsza naprawa gwarancyjna w której miałem zastrzeżenia.
    > Normalnie nie mam nic o tego. Kupiłem bo sie połasiłem na 15zł (zamiast
    > kupic tam gdzie zawsze to kupiłem tam gdzie nigdy nie kupowałem, mam
    > nauczke.

    Wiesz, ja tez kupuje w sklepie, ktory mi zawsze wymienia, a na czas
    serwisowania dostaje egzemplarze awaryjne. I sobie chwale. Ale to nie zmienia
    faktu, ze nikt nie ma obowiazku oferowania takiego serwisu gwarancyjnego.
    Powiem Ci, ze rownie dobrze reklamacji mogliby Ci nie uznac z winy
    uzytkownika, bo powiedzmy byly zaklocenia w sieci energetycznej (wywolane na
    przyklad kuchenka mikrofalowa) i zasilacz dostal prad o parametrach
    niezgodnych ze specyfikacja... I bys jeszcze musial robic ekspertyzy, ktore by
    stwierdzili cos innego... (co mogloby Ci sie nawet nie udac, bo w sieci
    energetycznej potrafia byc naprawde rozne smieci). Jak wiec widac wcale nie
    wybrali sciezki najgorszej ;-). Kulturalnie wymienili na nowy. A czekali bo
    pewnie mieli nadzieje, ze dostana wczesniej egzemplarz od dystrybutora i nie
    beda musieli podkradac z innego pudelka.

    > Ja znad czerwonej herbaty - dobrze dział na nerwy - ide podłacyć router
    > i dam sobie spokój, zwłaszcza ze majac kartę PCMCIA ( o która właściwie
    > poszło) miałbym zapasową karte do laptopa, lub dla gości coby nie mieli
    > wifi w laptopie. Trudno.

    Uspokaja to melisa, czerwona herbata co najwyzej wspomaga trawienie, obniza
    choresterol i pomaga szybciej wytrzezwiec :-).

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel