    Date: Fri, 2 Sep 2022 12:03:54 +0200
    Subject: Re: Reparacje wojenne od Niemiec mają szansę?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: KIKI <a...@a...com>

    On 02.09.2022 11:47, J.F wrote:

    > Trudno powiedziec, ze przeciw nam.
    > Bardziej chyba przeciw Lukaszence.
    >
    > No i cos kojarze, ze proponowali nam odnoge z NS, choc moze to tylko
    > dla pozorow.

    Ja myślę, że dla pozorów.

    > c) Jakby nie patrzec, to dostalismy od Niemców "ziemie odzyskane",

    To prawda i te ziemie, moim zdaniem, są lepsze niż były przed wojną w
    sensie geograficznym.

    > Cos mi sie widzi, ze PiS usilnie chce puszke Pandory otworzyc.

    No tak chodziło głównie o uznanie naszych granic zachodnich, Bierut
    Bierutem ale chodziło o zamknięcie konfliktu.

    Tylko, że działania Niemiec są wrogie, armii nie mają, sprzętu nie mają
    i dobrze by było żeby nie zbroili się. Przecież każdy przeczuwał czym
    się skończy rura do Niemiec, że Rusek od razu użyje tych lądowych rur do
    szantażu. Niemcy doskonale wiedzieli, że tam będzie.

    Mnie tylko zastanawia kto sabotował niemiecki przemysł i oddał w ruskie
    ręce gazownictwo i rafinerie u nich?
    To nie tylko polityczne, wrogie działanie w zmowie z rosją. To też jakaś
    gigantyczna korupcja u nich, tak tylko mówię :-)