    From: "gorobl" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Renta alimantacyjna-problemy
    Date: Sat, 13 May 2006 14:23:13 +0200

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e41ngo$lvg$1@inews.gazeta.pl...
    > Ale o co Ci chodzi?

    O co ??

    O to ze pytałam sie o mozliwosci prawne jakie ma facet by zabrac kobiecie
    pieniadze.
    O to co ma zrobic by jej nie uszukiwał i o to czy ona ma jakies prawa.

    Nikt nie jest winny sytuacji, w jakiej się znalazła.
    > Mąż i tak jest w porządku, bo mógł sie wypiąć i grosza nie dać.

    Winny jest mąż bo przysięgał wierność a jej nie dotrzymał , gdy była młoda i
    produktywna to było ok a gdy sie postarzała to znalazł sobie młodszą.Tą
    rentę którą płaci to tak dla zaspokojenia sumienia ale chyba mu sie
    znudziło bo robi awantury ze jej zabierze albo ze pójdzie do sadu i
    dostanie tylko grosze.
    Chodziło mi miedzy innymi i o odpowiedz czy ma takie prawo .

    > BTW po co samotnej kobiecie drogie, trzypokojowe mieszkanie, tak a
    > propos wielkich opłat?

    Niestety 'kochany' małżonek nie zgadza sie na sprzedaż , ale nie
    obchodzi go ze opłaty sa duże bo przecież daje jej pieniądze.

    Według mnie prowadzi terror psychiczny.

    Pozdrawiam Małgorzata