  • From: "Marek" <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Remont CO w zimie
    Date: Sun, 29 Feb 2004 18:16:42 +0100

    Użytkownik "A.S." <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4041D650.BEDD2CB9@go2.pl...
    [...]
> [...]
    > Wspolnote Mieszkaniowa. Wybrano Zarzad Wspolnoty, a ten powierzyl
    > administrowanie budynkiem firmie prywatnej. W roku 2001 wybrano kolejny
    > Zarzad - ten administrowal budynkiem sam, bo w skladzie Zarzadu znalazla
    > sie osoba z "koncesja" na administrowanie budynkiem. W 2002 roku zaczela
    > sie kolomyja.... Nie odwolano starego Zarzadu, a wybrano nowy.... Ten
    > powierzyla administrowanie budynkiem Oddzialowi Terenowemu Wojskowej
    > Agencji Mieszkaniowej.... I tak sie stalo, ze zadna umowa na
    > dostarczanie ciepla nie zostala podpisana ze SPECem...

    Ciekawe na jakiej podstawie ów SPEC wystawia faktury dla wspólnoty?
    A może nie dla wspólnoty tylko dla OTWAM? Ci z kolei musieliby sprzedawać
    energię wspólnocie a prawdopodobnie nie posiadają koncesji na obrót energią
    cieplną.
    No, niezły b...l tam jest..

    [...]
    > Zarzad zostal wybrany bez odwolania poprzedniego.

    Wydaje mi się, że wystarczy aby poprzedni zarząd nie otrzymał absolutorium i
    jest to równoznaczne z odwołaniem.
    [..]
    > Jesli caly pion nie ma ogrzewania przez trzy dni w zimie, to chyba jest
    > uciazliwe? Ale to nawet nie chodzi o to. Na koncie funduszu remontowego
    > bylo 250 tys. zl (zgodnie z oswiadczeniem Zarzadu - odmowiono nam
    > pokazania wyciagu z banku) - tymczasem "wybrana" oferta na wymiane co
    > opiewa na 400 tys. zl, z czego 200 tys. JUZ ZAPLACONO!!

    Wygląda na to, że zafundowano wam armaturę ze złota....
    U nas za taki remont nie wyszło by więcej jak 100 tys
    I to z poziomami w piwnicach i izolacją. Tak oceniam dla budynku
    pięciokondygnacyjnego, 6 klatek, 72 mieszkania.
    Pewnie mieszkam w innym kraju...

    [...]
    > 1. bo dla nich Zarzad - to "wladza", a z "wladza" sie nie dyskutuje
    > 2. bo nie maja zielonego pojecia, co sie tu dzieje (bo nie chce im sie
    > sprawdzac i kontrolowac - oni przyjmuja na wiare)
    > 3. bo sie boja
    > 4. bo to sa starsi ludzie i jak przyjdzie im administrator do domu, to
    > dla nich jest oczywiste, ze ma prawo wejsc do ich domow....

    Nadzieja w tym, że potrafią liczyć. Ekonomiczne względy zwykle szbyciej
    przemawiają do ludzi.

> [...]
    > nie jest to przestrzegane. Zgodnie z ustawa, do takiego zawiadomienia
    > powinnien byc podany porzadek zebrania oraz powinny byc dolaczone tresci
    > uchwal, ktore maja byc poddane pod glosowanie - tymczasem jedynym
    > zawiadomieniem sa wywieszki na klatkach schodowych, ze sie "usilnie
    > uprasza o PILNE przybycie na zebranie w dniu...."
    >
    > Ponadto nie bylo zadnej uchwaly na wynajecie prawnika (ale zaplacono mu
    > juz 10 tys zl), ktory reprezentuje w sadzie Zarzad przeciwko 10 powodkom
    > i powodom (a tak sie sklada, ze mam z tym prawnikiem do czynienia w

    Niektórzy mają tupet. Jedyne co ich nauczy to naprawienie szkód jakie
    wyrzadzają wspólnocie. Należałoby żądać aby pokryli z własnej kieszeni.

    > A dodatkowo wkurza jeszcze fakt, ze wlasnie sie dowiedzielismy, ze beda
    > wymieniane rowniez 3 MIEDZIANE piony, ktore byly wymieniane w 2000 r !!!
    > oki- i co wy na to??
    >
    > pzdr
    > A.
    >
    > PS. Ja sie chyba wsciekne i jakis sabotaz im zrobie - a niech mnie
    > zamkna - i tak sie wybronie(jestem tylko konkubina wlasciela mieszkania
    > i nie mam w tym interesu wlasnego)
    >
    > A.
    Emocje schować głęboko. To zwykle działa na niekorzyść.
    Ale faktycznie z opisu wynika istny horror.

    Marek