    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Remont CO w zimie
    Date: Fri, 27 Feb 2004 14:59:34 +0000 (UTC)

    > Użytkownik "Agnieszka Sliwowska" <c...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:403E6E4F.76B3B7E1@go2.pl...

    Przepraszam że pod postem Marka, ale twój mi "zjadło".
    Widzisz zawsze jest jakies druga strona.
    Ostatnio (no zaraz po swiętch...) jechałem w windzie w pewnym bloku na
    Mokotowie. Współpasażerka żaliła mi się, że mają straszny problem z
    taką jedną panią, która nie chce wpuścić ekipy remontowej.
    w połowie grudnia wysiadł pion, rura pękła... zalało kilka mieszkań.
    Zakręcili ciepłą wodę. Aby naprawić, musieli wejść do kilku mieszkań.
    No a jedna pani stwierdziła, że ona wyjeżdża na święta, nie potrzebuje
    ciepłej wody, a nie chce mieć bałaganu przed świętami, w związku z czym
    do nowego roku ekipy nie wpuści. W efekcie pół bloku miało święta bez
    ciepłej wody...
    Nie twierdzę że u ciebie tak jest, ale może jakieś powody takiego
    postępowania są...
    Pozdro
    Massai