    From: c...@g...pl (A.S.)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Remont CO w zimie
    Date: 27 Feb 2004 02:43:05 +0100

    Marek napisał(a):

    > Spokojnie. Na pewno nie ma przepisów zabraniających wymianę centralnego
    > ogrzewania w sezonie grzewczym wprost.

    Oj - to niedobrze.... A nie wprost??

    > Co masz na myśli przez wymianę centrlnego ogrzewania?

    Mam na mysli wymiane pionow (w tym rowniez 3 pionow miedzianych
    wymienianych w 2000 r.), poziomow oraz grzejnikow w mieszkaniach - to
    jest CALKOWITA wymiana CO.

    > Jakby Ci pękł kaloryfer to nie chciałabyś czekać do lata.

    Jakby mi pekl - ale to jest hipoteczne, wlasnosciowe mieszkanie, wiec se
    musialabym wymienic na wlasny koszt.

    > Z przepisów a bardziej z umów na dostawę ciepła wynika jaka może byc
    > maksymalnie długa przerwa w dostawie ciepła z powodu awarii.

    Nie wynika - takiej umowy do dzis dnia Zarzad Wspolnoty nie zawarl.

    > W sezonie grzewczym żaden dostawca nie wstrzyma dostawy ciepła bez ważnych
    > powodów. Ale tu jest problem inny. Tu odbiorca powoduje przerwę w odbiorze.
    > (Zwykle zarząd wspólnoty podpisuje umowę na dostawę ciepła - ale może w tym
    > przypadku jest inaczej?)

    A wiesz - tego nie wiemy - Zarzad Wspolnoty od roku daje nam tylko te
    dokumenty, ktore od nich wydobedziemy w asyscie policji.

    > Trzeba by coś powiedzieć o sposobie ogrzewania budynku. Kto dostarcza ciepło
    > (może macie własną kotłownię?)

    Misato dostarcza.

    > Kto z kim podpisał umowy.

    Tego nie wiemy... Zarzad nie udostepnil dokumentow (odmowil przy
    policji, a policja juz sobie chciala isc do domu)...

    > Przyznam że to bardzo dziwne aby w zimie prowadzić remont c.o. Ale może są
    > ku temu powody?

    Remont mial byc prowadzony w pazdzierniku (piony), a w tym roku miala
    zapasc uchwala, kiedy bedzie robiona reszta....

    Jeśli remont jest
    > przeprowadzany tak że przerwy w dostawie ciepła nie są uciążliwe to czemu
    > nie?

    O ile wiem, przerwy w dostawie ciepla trwaja po kilka dni.
    W mieszkaniach lokatorow sa prute sciany, stara instalacja nie jest
    wycinana - po prostu zostaje... Nowa leci po wierzchu...
    Na dodatek - przeciw temu Zarzadowi Wspolnoty (trzy osoby) prowadzone sa
    4 sprawy z kk, 5 albo 6 spraw z kc + ok 15 postepowan
    prokuratorskich....(skrot myslowy - mam nadzieje, ze rozumiesz, o co mi
    chodzi...)

    > Na czym polaga owo fałszowanie uchwały?

    Fałszowanie polega na:
    1. całkowitym pominięciu w procesie głosowania 27 włascicieli (na 72
    2. traktowaniu głosów osób wstrzymujących się tak, jakby były oddane
    "za" podjęciem uchwały (niezgodnie z komentarzem do Ustawy o Wlasnosci
    Lokali
    3. nieprawidłowym podaniu w tabelach udziałów poszczególnych włascicieli
    4. sporządzeniu nagłówkowej strony uchwały w taki sposób, że
    zatytułowano ją "uchwała", zas dalej napisano temat w jakiej sprawie,
    ale uchwała nie posiada tekstu jako takiego. dodatkowo na dole
    członkowie zarządu wstawiają słowo "protokolant" i podpisują się jakby
    byli protokolantami (protokolantow nie powoływano). Uchwałę ponadto
    traktuje się jakby zapadła w dniu, w którym rozpoczynano głosowanie,
    tymczasem z uwagi na tryb głosowania poprzez indywidualne dozbieranie
    głosów (głosy zbierano jeszcze przez 3 tygodnie po terminie zebrania).
    Mimo to, za datę podjęcia uchwały traktuje się dzień pierwotnego
    zebrania, na którym tylko kilka osób oddało swój głos.

    A reszte chyba podam, jak sie uspokoje, bo mnie "cus" trafia....
    Wszystkie zarzuty w sadzie i prokuraturze Zarzad ma o oszustwa i
    dzialanie na szkode wlascicieli...

    Jesli chcecie - wrzuce na priva skany uchwal, podejmowanych w podobnym
    trybie....(tzn. uchwala z dnia.... - bez tresci - a potem przez
    miesciac, badz dwa "zbierane" glosy")...

    P.S. Marku - odpisz cokolwiek zaraz, bo mnie "cus" trafi... :(
    pzdr
    A.