    From: "Beata" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rekrutacja w swietle prawa
    Date: Fri, 20 May 2005 09:16:15 +0200
    Sender: b...@a...pl@xz138.internetdsl.tpnet.pl

    "Kira" <c...@-...pl> wrote in message
    news:d6injn$7l3$1@inews.gazeta.pl...

    > Re to: Beata [Thu, 19 May 2005 20:30:11 +0200]:

    > A, no to sie nie kwalifikuje nawet pod zadna dyskryminacje.
    >
    > Nie wiem jak w urzedach, ale jesli to prywatna firma to nie
    > sadze, zeby tu bylo cokolwiek do zrobienia. Nawet, jezeli
    > jestes w stanie udowodnic, ze dostali Twoje dokumenty -- to
    > w zasadzie co z tego? Prywaciarz nie tylko nie ma zadnego
    > obowiazku zaproszenia Cie na rozmowe, moze sobie zatrudnic
    > kogos poznanego 3min wczesniej w sklepie nawet. Jego firma.
    >
    > A jakby dalo sie ich naklonic do zaproszenia Cie na ta
    > III rozmowe, to i tak okazalabys sie "zbyt konfliktowa",
> [...]

    Firma, do której aplikowałam jest instystucja publiczną. Nie chodzi o
    koszta, bo zupełnie ich nie było.
    Chodzi o moralność, uczciwość, sprawiedliwość, czyli coś na co w Państwie
    Polskim naturalnie nie można liczyć.
    Wiem, jakie mogły być rozstrzygnięcia po dopuszczeniu mnie do kolejnego
    etapu rozmowy,
    jakkolwiek cala sprawa wydaje mi się głeboko niejasna. Oczywiście to, czy
    dokumenty dotarły mozna zweryfikować
    - tylko wówczas, jesli dopuszczono się nieuczciwości, to co?
    Strasznie jestem rozgoryczona calą ta sytuacją.

    Beata