    From: "Paweł Hajdys" <p...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rekrutacja do zawodow prawniczych
    Date: Tue, 2 Jul 2002 19:06:48 +0000 (UTC)

    > no i co z tego ze zlikwiduja limity (o ile...). Na ustnym tak ludzi
    > przetrzepia ze i tak przyjma tyle ile chca. Czy to problem uwalic okreslona
    > ilosc osob?

    To jest mozliwe. Juz przedstawiciel NRA sie cieszyl, ze "prog zdawalnosci"
    robi odsiew lepszy od limitow przyjec. Ale ja wierze, ze klimat jaki sie robi
    wokol tej sprawy poskutkuje bardziej obiektywnymi egzaminami. Oj zeby tak
    bylo, ze zdanie egzaminu panstwowego umozliwia wykonywanie kazdego zawodu
    prawniczego... Pomarzyc ludzka rzecz ;)