eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRekojmia - pytanie / problem [?] › Re: Rekojmia - pytanie / problem [?]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!agh.edu.
    pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rekojmia - pytanie / problem [?]
    Date: 14 Jun 2002 08:24:02 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 39
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <aeaois$6of$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1024035842 15715 192.168.240.245 (14 Jun 2002 06:24:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Jun 2002 06:24:02 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 217.99.108.67, 213.180.130.22
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:96963
    [ ukryj nagłówki ]

    > Witam!
    >    Mam w Idei Panasonica GD93. Telefon byl juz 4 razy w naprawie - ciagle
    > sie resetowal. Za kazdym razem cos wymieniali, ale telefon nie dziala nadal
    > tak jak powinien. Jak oddalem go po raz 5, to powiedzieli ze telefon jest
    > sprawny ! Co mam teraz zrobic? Serwis potrzymuje swoja teorie, telefon jest
    > niesprawny, a gwarancja konczy sie za 2 tygodnie! Najdziwniejsze jest to, ze
    > w testach wychodzi wszystko ok, wiec zaden rzeczoznawca chyba nie pomoze.
    > Gdzie sie moge odwolac? Co robic...???
    >
    > Napiszcie bo jestem bezradny!
    >
    > Pozdrawiam!
    >
    >
    jeżeli nie upłynął jeszcze 1 rok od daty zakupu, to ptrzejdź z gwarancji na
    rękojmię, z uzasadnieniem, że gwarant nie potrafi wywiazać się ze swoich
    zobowiązań. W ramach rękojmi realizowanej wobec sprzedawcy mozesz odstąpić osd
    umowy, żądać obniżenia ceny, żadać wymiany towaru na nowy niewadliwy.
    reklamację składa się w punkcie sprzesdaży, w którym kupiłeś telefon. Zawczasu
    przygotuj sobie pismo reklamacyjne i oddając telefon poproś o pośwaidczenie
    przyjęcia reklamacji. Nie daj się zbyć odsyłąniem do serwisu. Zgodnie z § 19.
    Dz.U.1995.64.328 Rozporządzenia RM w sprawie szczegółowych warunków zawierania
    i wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów sprzedawca
    jest obowiązany załatwić reklamację w miejscu sprzedaży towaru lub w innym
    wybranym przez konsumenta punkcie handlowym sprzedawcy. Sprzedawca nie może
    odmówić przyjęcia reklamacji i żądać, by konsument zgłosił ją wytwórcy lub
    dostawcy. Jeżeli powołanie sie na przepisy nie dałoby rezultatu, to zgłoś
    reklamację listem polecinym za dowodem doręczenia


    pzdr

    marek




    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1