    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rękojmia na żarówkę samochodową (auto na gwarancji)
    Date: Wed, 17 Feb 2010 21:39:18 -0800 (PST)

    On 18 Lut, 00:25, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > W UK do zarowki wzywa sie road assistance:) Taka pomoc drogowa co to
    > przyjedzie w ciagu 40 minut i zarowke wymieni, naturalnie za darmo po
    > uprzednim wykupieniu rocznego abonamentu w wysokosci ok 30 funtow. Czasem
    > mniej jak powiazane z ubezpieczeniem.
    > Do tego to zmierza, utrudnia sie wymiany najprostrzych rzeczy, by wlasnie
    > dac zarobic innym.
    > W Polsce to jeszcze raczkujace uslugi, ale naprawde, w UK chyba nikt w
    > samochodach 0 do 5 lat nie wymienia samemu zarowki... Samochody nowe sa
    > przewaznie ubezpieczone wpelni z AC przy AC czasem a nawet czesto mozna
> [...]

    Assistance w Polsce jest praktycznie w kazdym pakiecie OC+AC, przy co
    drugiej kracie kredytowej lub koncie bankowym, lub mozna je wykupic
    smoadzielnie w firmach typu starter24 gdzie kosztuje chyba cos kolo
    100 zl rocznie.

    Wielu ludzi po prostu nie jest nawet swiadoma, ze ma prawo do takiej
    darmowej uslugi i nie kazdy chce czekac 40 minut na wymiane zarowki
    skoro - poki co - w wiekszosci aut na naszych drogach mozna to zrobic
    w 5 minut samodzielnie. Oczywiscie za pare lat to sie zmieni jak z
    drog wyleca auta starczego typu.