    From: ytorkin <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rękojmia na roboty budowlane
    Date: Fri, 28 Jul 2006 14:34:02 +0200

    ppp napisał(a):

> [...]

    [...]

    [...]

> [...]
    >
    > Powiedz mu telefonicznie lub w jakikolwiek inny sposób, że sprawę oprzesz o
    > US a wdalszej kolejności będziesz każdymi dostępnymi sposobami domagał się
    > doprowadzenia jego pracy, dzieła do stanu zgodnego z umową. Jeżeli już
    > definitywnie wszysko zakończył. No ale przecież poprawki to nie jakiś
    > wymysł? Przecież był jakiś zaktres prac i to na dodatek takich, które
    > powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną?
    >
    > ppp
    >
    > PS
    > Jeżeli goście Cię wyśmieją nie wachaj się. Zacznij od US. Ukrywanie dochodów

    Sprawa z US już mi przyszła do głowy. Ale z natury nie jestem mściwy i
    rzadnej satysfakcji nie będe miał z tego, że facet będzie miał jakieś
    problemy. Ja chcę tylko aby to za co zapłaciłem było wykonane. US mi w
    tym niestety nie pomoże. Wolałbym nawet kierując sprawę do sądu zmusić
    go aby fuszerkę usunął. Bo kosztowało mnie to sporo pieniędzy i nie stać
    mnie aby kupować materiał jeszcze raz i zamawiać nową ekipę do poprawy.

    Dlatego bardziej interesuje mnie kwestia czy mam jakieś szanse w sądzie.
    Czy można sądownie uznać, że on w ramach rękojmi musi usunąć usterki.
    Bo jak narazie facet jest pewien swojej bezkarności i nie wiem czy ma
    racje:(

    Pozdrawiam,
    Arek