    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja zakupu w USA
    Date: Mon, 22 Dec 2008 17:33:11 -0600

    Tristan wrote:

    > ale co mam podsyłać? 9 grudnia zapłaciłem, konto przedłużyli, opcji DOWNLOAD
    > nie włączyli. Kolega kupił z 2 dni po mnie, ma DOWNLOAD. Napisałem do nich
    > reklamację, to odpisali z automatu: To renew, please contact 818-487-2089.
    > A one year renewal costs US $ 29.50 and for two years costs US $49.50.

    wyślij im jeszcze raz maila z informacją, że zapłaciłeś i że transakcja
    przeszła poprawnie , ale ciągle nie masz dostępu.
    Dołącz im print screen z ekranu, że ci opcji download brakuje, zeskanuj
    wyciąg z banku z ich transakcją i dołącz jakiś login id, nr klienta czy
    cokolwiek co oni tam używają żeby zidentyfikować klienta.

    Ta ich odpowiedź wygląda na olewacką.
    Albo komuś się nie chciało, albo coś im się sypie i w ten sposób olewają
    wszystkich, albo, co się często zdarza, chcą dodatkowej weryfikacji
    dlatego chcą abyś zadzwonił.
    Podejrzewam to drugie.