  • Data: 2008-12-22 22:19:21
    Temat: Re: Reklamacja zakupu w USA
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > kupiłem sobie dostęp OnLine do LinuxJournal w PDF. Niestety kasiurę
    > skasowali z karty, a dostępu do PDFów nie dostałem. Piszę mejle
    > reklamacyjne, ale jestem olewany. Za pierwszą reklamacją napisali, że mam
    > dzwonić do nich do USA, a kolejne listy już już ignorują całkowicie. Nie
    > znam tak języka, żeby się dogadać przez telefon, a i koszt rozmowy do USA
    > pewnie najniższy nie jest.

    Zależy, jak rozmawiasz.

    > Czy mogę coś zrobić? jakoś wycofać płatność kartą? Czy po prostu 160zł
    > poooooszło?

    Reklamacja w banku: opłata pobrana, a transakcja nie została
    zrealizowana. Oni będą rozmawiać i w razie czego porozmawiają z
    odpowiednimi służbami w kwestii ewentualnego oszustwa owego "sklepu".

    Ale sprawdź, czy nie było jakichś terminów na realizację zamówienia,
    które jeszcze nie upłynęły.