    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja za 21 dni?
    Date: Sat, 12 Jun 2004 17:56:05 +0200

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 11. czerwca 2004 23:25 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Gotfryd Smolik news:

    > Kilka linijek niżej pytasz o auto które się rozpadło.

    ale żeby dojeżdżać do pracy (np. jako masażysta) nie muszę znać się na
    autach i być od nich specem

    > Nie wiem. IMHO trzeba to rozumieć tak iż UMIESZ SOBIE WYBRAĆ właściwego
    > notebooka.

    a jak zgadnę czy się nie zepsuje za 30 minut? Jakie to objawy są?

    > A propos: da się kupić niezaplombowanego notebooka ? ;)
    > Na wypadek jakbym "zawodowo" potrzebował ;) (nigdy nikomu nie poleciłem
    > komputera który był plombowany).

    No i? Nawet jak se w sklepie rozkręcisz i zaglądniesz w środek, zgadniesz
    czy za 30 minut nie zdechnie?

    > Tristan, to jest twoje zdanie. Do tego wydaje mi się (nie bić
    > że bawię się w analizatora, to pewnie skutek zadań "co poeta miał
    > na myśli" zadawanych kilkadziesiąt lat temu :>) że przedstawiasz
    > opinię "jak powinno być".

    No tak przedstawiam. Dziwię się temu, że mnie, kupującego laptopa, ktoś
    nazywa ,,nie-konsumentem''.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)