  • Data: 2004-03-23 06:43:10
    Temat: Re: Reklamacja w sklepie BigStar :(
    Od: faterro <f...@o...plnospam> szukaj wiadomości tego autora

    > czy ja wiem, podważać taki autorytet ;)
    cut!
    :)

    > Odpowiedzialny jest sprzedawca - tak.
    > W pierwszej kolejności można w zasadzie żądać jedynie wymiany albo
    > naprawy - tak.
    Naprawa niemozliwa, wymiana również. To mi powiedział sprzedawca...

    > Niezrealizowanie takiego żądania w "odpowiednim czasie" daje prawo do
    > odstąpienia od umowy - tak.
    :)

    > Odpowiedni czas to 14 dni - to zależy...
    Reklamacje złożyłem 6 marca...
    Dzis pojde porozmawiac z kierownikiem tego sklepu, mam nadzieje ze
    zalatwie to polubownie...
    Wiesz moze jaki kolejny krok powinienem wykonac, kiedy sprzedawca
    odmowimi zwrotu pieniedzy, nadal trwajac w swoim mylnym przekonaniu ze
    musze sobie wybrac cos innego z jego sklepu za podobna cene?
    Jak mozna wyegzekwowac to jakos, wiesz... sąd itp...??

    pozdr.
    faterro