eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru - a kompletność wyposażenia › Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jacek" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Date: Mon, 6 Dec 2004 10:42:41 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <cp19n9$ff2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cp174p$48i$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Jacek" <n...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: il124.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1102326313 15842 80.53.115.124 (6 Dec 2004 09:45:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2004 09:45:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:261208
    [ ukryj nagłówki ]

    Poczytaj warunki gwarancji i warunki przyjmowania reklamacji.

    Ja też tak miałem. Zawiozłem plytę do serwisu 70 km, a tam pytają, a gdzie
    pudełko, CD, kable itd. W domu zostały - odpowiadam.
    Dopiero wtedy przeczytałem, że przy reklamacji trzeba dostarczyć wszystko
    jak było z podełkiem.
    W końcu umówiliśmy się, że serwisant dał mi inne pudełko i napisał, że
    reszta została, a do reklamacji jedzie goła płyta.
    W sumie czekałem przez to na wymianę 4 tygodnie zamiast 2.

    Wniosek?
    Czytać drobne druczki zanim coś się wyrzuci.

    Jack



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1