  • 11. Data: 2006-12-21 07:55:43
    Temat: Re: Reklamacja telefonu
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Jesli to jest ten model (wlasnie go kupilem na prezent)

    http://www.panasonic.pl/oferta.php?prod=3108

    to powinien miec to co w opisie. Chyba ze gdzies widnieje
    klauzula ze specyfikacja moze sie zmienic.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2006-12-21 09:04:06
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Ma świadka (wcale nie jestem przekonany czy jest tu w ogóle potrzebny) to
    > niech reklamuje z tyt. niezgodności z umową. To klasyczny przypadek.
    Dokladnie. Ale swiadek bedzie przydatny - zawsze sprzedawca moze twierdzic,
    ze nic takiego nie mowil, a klient kreci ( nie uwazam, ze klienci sa
    swieci - roznie to bywa).

    Kupujacy sprawdzil sprzet przy zakupie ? Nie bylo mozliwosci sprawdzenia ( a
    maja obowiazek)- dodaj jako nastepny argument w rozmowie. Poinformuj tez, ze
    sprawy tak nie zostawisz i idziesz z tym do FK - to czesto dziala.
    I nie zwlekaj! Idz jeszcze dzis do sklepu.
    Jak nie pomoze dzwon do najblizszej FK.

    K.

  • 13. Data: 2006-12-21 21:43:57
    Od: Joanna Rygulska <f...@s...com>

    Witam.

    Z tego co mi wiadomo, a byłam przez dwa lata sprzedawcą, to klient ma
    PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez
    tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić
    pieniądze.

    Zakupiony towar oczywiście musi być pełnowartościowym towarem (być w
    nienaruszonym stanie - bez śladów używania i w oryginalnym opakowaniu).

    Jeśli jednak tego nie zrobi radzę zgłosić sprawę do najbliższego Urzędu
    Ochrony Konsumentów.

    Pozdrawiam i życzę pozytywnego załatwienia sprawy.

    --
    Joanna R.

  • 14. Data: 2006-12-21 21:50:38
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Joanna Rygulska napisał(a):
> [...]
    > PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez
    > tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić
    Ogolnie to zle Ci wiadomo.
    Jesli transakcja nie zostala zawarta tradycyjnie, w sklepie a przez
    internet/telefon/na ulicy przez domokrazce to i owszem - klient ma prawo
    w ciagu bodajze 10 dni roboczych oddac produkt.
    Ale jesli towar zostal 'normalnie' zakupiony to lipa. Nie ma zadnych 5,
    7 czy 10 dni na oddanie towaru, jesli jest on sprawny. Fakt - niektore
    sklepy (glownie markety) pozwalaja na cos takiego - ale jest to tylko i
    wylacznie ich dobra wola
    --
    badzio

  • 15. Data: 2006-12-21 22:46:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 21 Dec 2006 22:43:57 +0100, Joanna Rygulska napisał(a):

> [...]
    > PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez
    > tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić

    To źle Ci wiadomo. Ten przepis nie funkcjonuje już z 10 lat.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2006-12-21 22:56:03
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Joanna Rygulska napisał(a):
> [...]
    > PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez
    > tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić

    Teraz wiadomo dlaczego nie jesteś juz sprzedawca :)

    MSPANC

    pozdrawiam,
    Przemek O.