    From: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - polecony
    Date: Sat, 31 Jul 2010 19:01:25 +0200

    On 2010-07-31 17:30:14 +0200, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > W wiadomości news:i30mr0$nam$1@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    > Na pewno?

    Na pewno.

    > Czyżby?

    Tak.

    > Skup się teraz.
    > Popełniasz błąd przypisując mi swoje konfabulacje.

    ??? Bredzisz.
    Zakładasz, że będziesz działac na swoją niekorzyść i dlatego wychodzi
    ci idiotyzm.

    > Dokonując czynności takiej jak np. wypowiedzenie należy przewidzieć, w
    > jaki sposób jego adresat może próbować się uchylić od jej skutków, ew.
    > ze zwykłej złośliwości utrudnić wypowiadającemu realizację zamierzenia.

    QJJP! A o czym piszę?

    A teraz skup się: chcesz wypowiedzieć umowę.
    Łapiesz już, czy dalej kombinujesz jak tego nie zrobić?

    Gdy się pogodzisz z tym, że chcesz wypowiedzieć umowę, będziemy mogli
    iść dalej - inaczej zostaniesz sam ze swoją teorią działania na
    swoją niekorzyść.

    Już?
    No, to mamy sytuację, w której zależy ci na wypowiedzeniu.
    Nie, nie zależy ci na wysyłaniu pustej kartki, bo masz w ręku
    wypowiedzenie i jego kopię.
    Zajrzyłeś już? W twoim interesie jest wysłanie wypowiedzenia, nie
    pustej kartki czy majtek babci.
    Wypowiedzenie chcesz wysłać, bo ci na tym zależy.

    Już?
    No, to wysyłasz. A kopię do siebie.
    I teraz - w przypadku kłopotów - masz dowód nadani listu poleconego z,
    jak twierdzisz, wypowiedzeniem i wysłaną do siebie tego samego dnia, w
    tej samej godzinie kopię tego wypowiedzenia. Na swój adres, oto
    nieotwierana koperta, oto dowody nadania.

    I teraz dawaj swoją teorię, że jesteś idiotą i zamiast wysłać
    wypowiedzenie robisz z siebie błazna i wysyłasz pustą kartkę, by nie
    wypowiedzieć, mimo iż zależy ci na wypowiedzeniu, ale kombinujesz
    niczym koń pod górkę i preparujesz kopię nieistniejącego wypowiedzenia,
    by je wysłać do siebie, bo czekasz na proces, gdyż nie zależy ci na
    terminowym wypowiedzeniu, choć w celu wysłania takowego specjalnie
    polazłeś z dwoma kopertami na pocztę.

    Nie spiesz się, tylko powoli napisz jakim trzeba być głąbem, bo tak zrobić.

    --
    Bydlę