eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja obuwia › Re: Reklamacja obuwia
  • Data: 2010-03-01 08:14:11
    Temat: Re: Reklamacja obuwia
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz wrote:

    > Massai pisze:
    >
    >
    > > Generalnie, ustawodawca uznał że wszystko powinno działać 6
    > > miesięcy,
    >
    > Generalnie to nawet tego nie uznał. Jeśli coś jest przeznaczone na
    > działanie przez 2 miesiące, to nie musi działać przez 6.

    NIby tak, ale w większości przypadków producentowi bardziej się opłaca
    naprawić niż dowodzić że jednak nie jego wina...

    Pisałem o tym do czego w praktyce sprowadza się ten podział na okresy
    kto ma udowadniać.

    >
    >
    > > I teraz rzesza klientów domaga się żebyś ZA PRODUCENTA odpowiadał za
    > > ten dodatkowy rok. Bo wszystko w tym drugim roku obciąża twoją
    > > kieszeń. Momentalnie pójdziesz z torbami...
    >
    > Po uznaniu reklamacji sprzedawca ma regres do producenta, tudzież do
    > poprzedniego kontrahenta w łańcuszku.

    A to tego nie wiedziałem.
    Na jakiej podstawie?
    Ustawa o tej sprzedaży konsumenckiej dotyczy konsumentów... Na co się
    powołuje taki sprzedawca w np. półtora roku po sprzedaży?

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1