eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję › Re: Reklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję
    Date: Wed, 1 Apr 2009 18:19:50 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <gr047q$q42$1@news.onet.pl>
    References: <gr03l3$odg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ahr98.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1238602810 26754 83.16.199.98 (1 Apr 2009 16:20:10 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Apr 2009 16:20:10 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:583012
    [ ukryj nagłówki ]

    janist wyskrobał(a):
    > Witam,
    > Pralnia zniszczyła mi kurtkę. Napisałem do nich pismo zatytułowane
    > reklamacja gdzie domagam się zwroty kasy. Po ok. 10 dniach dostaję
    > pismo o treści
    >
    > Dotyczy: reklamacji usługi.
    > w związku z Pana pismem z dnia ...., uprzejmie proszę o przybycie do
    > naszego punktu w celu złożenia reklamacji na specjalnym druku
    > reklamacyjnym.
    > I tu mam pytania. Jak zareagować. Nie chcę do nich jechać bo mam 40
    > km i nie mam czasu. Wydaje mi się, że nie jest to odpowiedz na moją
    > reklamację. Nie została ona ani uwzględniona ani odrzucona.

    Jak to jest kwestia druku, to zadzwoń, dopytaj się o alternatywne sposoby
    dostarczenia tego druku (poczta, faks, mail), a potem odeślij im ZPO albo
    dowieź.

    > Wydaje mi
    > się, że mogę poczekać aż minie 14 dni od czasu jak odebrali moje
    > pismo i wysłać im pismo z informacją, że wobec braku rozpatrzenia
    > mojej reklamacji uznaję reklamację za uwzględnioną.

    Tak jest przy sprzedaży. A to sprzedaż nie jest.

    > A może odpisać im, że
    > nie maja prawa wymagać ode mnie składania reklamacji na ich druku i
    > odczekać kolejne 14 dni.

    To sprawy nie załatwi a tylko przybliży was do sprawy sądowej, a to niedobre
    rozwiązanie. Domyślam się, że jak im tak napiszesz, to oni sprawę oleją.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1