eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja nie rozpatrzona w terminie › Re: Reklamacja nie rozpatrzona w terminie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "jaQbek" <j...@s...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja nie rozpatrzona w terminie
    Date: Sun, 8 Jul 2007 20:14:28 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <f6r9i2$41m$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f6q8uh$s85$1@inews.gazeta.pl> <l...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: nat-mi2.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1183918466 4150 212.76.37.162 (8 Jul 2007 18:14:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Jul 2007 18:14:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: kuba_wr
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:471870
    [ ukryj nagłówki ]

    > A z jakiego tytułu reklamowałeś, gwarancji, niezgodności z umową, rękojmi?
    > Kupiłeś rzecz prywatnie od przedsiębiorcy (sprzedaż konsumencka), czy na
    > potrzeby zawodowe/firmowe?
    Planowałem w długi weekend wybrać się na jednodniową, kolejową wycieczkę do
    Niemiec. Miała to być trasa od Frankfurtu nad Odrą, przez Cottbus do Wrocławia.
    Jako, że odcinek Cottbus - Wrocław zamierzałem przejechać pociągiem EuroCity,
    postanowiłem skorzystać z oferty promocyjnej SparDay i bilet na ten odcinek
    zakupiłem wczesniej przez internet na stronach kolei niemieckich. Ograniczeniem
    tej promocji jest to, że biletu takiego nie można zwrócić.
    Do Frankfurtu nad Odrą planowałem dojechać pociągiem odjeżdżającym wg rozkładu w
    internecie i potwierdzonym w informacji telefonicznej, o godz. 6.22 i
    przyjeżdżającym do Frankfurtu o 9.19, skąd o 9.34 mialem pociąg do Cottbus.
    Niestety, dopiero po dotarciu na dworzec w Poznaniu (jechałem z Leszna)
    dowiedziałem się, że pociąg ten ma zmienioną godzinę odjazdu, i odjedzie o 6.43,
    a na miejscu będzie o 9.41, co kompletnie psuło moje plany. W ten sposób nie
    dość, że nie zrealizowałem swoich planów, to straciłem 20 Euro (70 zł z
    groszami) na bilet, którego nie wykorzystałem. I zwrotu tej właśnie kwoty
    domagam się od Wielkopolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Poznaniu, przez
    którego zaniedbanie informacja o zmienionej godzinie odjazdu pociągu do
    Frankfurtu nei została wprowadzona do internetowego rozkładu. Co więcej, w tym
    samym dniu zadzwoniłem na informację kolejową, gdzie poinformowano mnie, że ten
    pociąg odjeżdża o 6.22 i o rzadnych zmianach nie wiedzą.
    Pismo wysłałem 11 - go czerwca i z tego co wiem, to Zakład ma 30 dni na
    odpowiedź, dlatego wolałbym wiedzieć, co robić, jeśli odpowiedzi do tego dnia
    nie uzyskam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1