  • Data: 2005-06-30 23:39:53
    Temat: Re: Reklamacja internetu
    Od: "bolo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lemur" <l...@u...tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:da1n8m$2tkl$1@node2.news.atman.pl...
    > Dostawca internetu za abonament oferował 24h dostęp do sieci, stronę WWW,
    > pocztę, serwer gier , serwer z danymi itp. przez tydzień część usług nie
    > działała i zgodnie z regulaminem za każdy dzień odliczyłem sobie 1/30
    > abonamentu. Dostawca teraz twierdzi że płace za sam internet natomiast
    > inne
    > usługi są darmowe. Coś mi tu śmierdzi bo jak można sprzedawać np. samochód
    > mówić że płaci się za silnika a cała reszta jest za darmo i niepodlega
    > gwarancji. Proszę o podpowiedz jakim(i) konkretnie paragrafami mam się
    > kierować
> [...]

    po pierwsze zgodnie z obowiazujaca ustawa za kazdy dzien "niedziałania"
    internetu nalezy sie 1/15 a nie 1/30
    po drugie nie wiemy czy w tresci umowy jest mowa o uslugach dodatkowych typu
    poczta lub serwery gier
    po trzecie nie wiemy czy mowisz o serwerach/poczcie nalezacych do Twojego
    operatora czy "gdzies na swiecie" bo co winien ISP ze dajmy na to strona
    www.xxx.yz sie nie otwiera poniewaz komus sie spalil serwer albo TPSA
    poklucila sie z innym operatorem i odcieła
    po czwarte, czy jak kupujesz samochód a dealer dorzuci breloczek do kluczy i
    ten breloczek sie zepsuje ....
    po piate zgodnie z ordynacja podatkowa (o ile mi wiadomo) nie mozna nikomu
    nic dac za darmo (nie placac podatkow) obojetnie czy jest to towar czy tez
    usluga (to tak zeby bardziej zagmatwać temat:) )

    pozdrawiam
    bolo