  • Data: 2005-07-01 04:57:17
    Temat: Re: Reklamacja internetu
    Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > WWW,
    > nie
    > inne
    > samochód i
    > kierować
    >
    > Tu żaden "paragraf" nie pomoże i istotna jest umowa.

    Mialem ten sam problem z Neo+ i strona www na ich serwerach,
    nie dzialala prawie 2 tygodnie, a jak zareklamowalem, to przyslali pismo, ze
    nie oni nic nie stwierdzili (zadnych przerw) i nie nalezy mi sie zwrot kasy
    i napisali, ze moge jedynie reklamowac sadownie.
    (nawiasem mowiac poczta e-mail to wiecej nie dziala, niz dziala)

    Piotr