    From: "Gregory" <g...@p...onet.pl.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - do kogo sie mam udac?
    Date: Mon, 21 Jan 2002 16:57:52 +0100

    Jak najbardziej tą sprawą powinna zająć się pani z BOK Idea. Jesli została
    kupiona zdrapka w celu doladowania konta, a numer wprowadzony zostal już,
    gdzies wcczesniej uzyty, Idea powinna tro sprawdzić.
    Istnieja programy, które generują te numery co doprowadza to takich
    sytuacji.
    Operator ma możliwosć sprawdzenia jaki numer telefonu został doładowany
    poprzez ten numer z drapki. Okazując zdrapke z tym numerem powinnien uznać
    reklamacje

    --
    Gregory
    Poznaniak z krwi i kości