eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - do kogo sie mam udac? › Re: Reklamacja - do kogo sie mam udac?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!n
    ews.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - do kogo sie mam udac?
    Date: 17 Jan 2002 17:32:16 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 63
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <a26t03$iq3$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1011285136 18864 192.168.240.245 (17 Jan 2002 16:32:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Jan 2002 16:32:16 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 217.99.108.155, 213.180.130.21
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:81007
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > news:a269si$5un$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > DZieki za wszystkie sugestie. Okazuje sie (na 95%) ze pani w BOKu sie
    > pomylila i ja pisalem REKLAMACJE. Takze maja 14 dni! Zobaczymy jaki bedzie
    > final! Dam znac
    > Pozdr.
    > ADAM
    >
    >
    > > Dlaczego?
    > > Dlatego, ze Pani moze conajwyzej wziac od pana kate, (spisujac przy ty
    > > protokol)
    > > i zrobic to, co Pan zrobil. isc z nia do biura obslugi klienta.
    > > lecz Pani ma na to 2 tygodnie, a Pan moze to zrobic zaraz, wiec nikt nie
    > ma
    > > z tego
    > > "korzysci".
    nie całkiem tak, reklamowac z tytułu rękojmi można u sptrzedawcy, czyli w
    kiosku. Nie jest to sprzedaż usług, tylko. rzeczy - karty. rzecz nie miała
    włąsciwości, o których zapewnił sprzedawca - art. 566 par.1 k.c. (nie można
    przy jej pomocy było doałdowac konta).
    IDEI nic do klupujacego w kiosku i vice versa.


    > Jak dam Pani do reklamowania to bedzie jej problem! poza tym chyba jak po 14
    > dniach bedzie milczec na zasadzie rekojmi uznaje usterke! Moze sie myle?
    >
    Nie tak szybko, naprzód skutecznie złóż reklamację, jeżeli kioskarz nie
    przyjmuje jej, to aby mieć dowód złożenia reklamacji nadaj ją listem poleconym
    za potwierdzeniem odbioru na adres kioskarza (na kiosku powina być
    wywieszka).Od dnia, kiedy reklamacja doszła do adresata spokojnie możesz liczyć
    14 dni




    > > Jeszcze jedno - a skad Pani w kiosku ma wiedziec, ze to u niej Pan ta
    > karte
    > > kupowal?
    > Mam rachunek! Wystarczy to?
    >
    wystarczy


    > pozdr.
    > CZekam na dalsze sugestie!
    > ADAM
    >
    >


    Reasumując, powinienes jednak reklamowac w kioskiu, a nie w BOKU,

    ale ...
    Powodzenia:-)

    pzdr

    marek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1