eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - do kogo sie mam udac? › Re: Reklamacja - do kogo sie mam udac?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - do kogo sie mam udac?
    Date: Thu, 17 Jan 2002 11:44:10 +0100
    Organization: University of Mining & Metallurgy
    Lines: 90
    Message-ID: <a269si$5un$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    References: <a1upj4$jvi$1@news.onet.pl> <a23unl$8h4$1@news.onet.pl>
    <a240jk$27b$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> <a24m4b$ebg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dara.kaniup.agh.edu.pl
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1011264210 6103 149.156.105.134 (17 Jan 2002 10:43:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jan 2002 10:43:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:80954
    [ ukryj nagłówki ]


    "Beny" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a24m4b$ebg$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > news:a240jk$27b$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > > Choc Pani nie ma racji prosze sprobowac ja zrozumiec.
    > > Tak naprawde, chc ma pan prawo, to nie jest ani w Panskim, ani w Pani
    > > interesie
    > > taka reklamacja.
    > Wlasnie mam interes. Jestem stratny 100zl a to dla mnie majatek.

    Prosze zwrocic uwage, na to co napisalem ponizej.
    MA PAN interes w dochodzeniu swych praw,
    jednaj w Panskim interesie nie jest posrednictwo sprzedawcy.

    Sprzedawca zrobilby to samo co Pan, a Pan nie dzis, ale po 2 tygodniach
    dowiedzialby sie tego,
    co juz wie. Karta zostala wykorzystana.

    > > Dlaczego?
    > > Dlatego, ze Pani moze conajwyzej wziac od pana kate, (spisujac przy ty
    > > protokol)
    > > i zrobic to, co Pan zrobil. isc z nia do biura obslugi klienta.
    > > lecz Pani ma na to 2 tygodnie, a Pan moze to zrobic zaraz, wiec nikt nie
    > ma
    > > z tego
    > > "korzysci".
    > Jak dam Pani do reklamowania to bedzie jej problem! poza tym chyba jak po
    14
    > dniach bedzie milczec na zasadzie rekojmi uznaje usterke! Moze sie myle?

    Prosze zwrocic uwage, ze nie bylo zadnej usterki.
    KTOS karte wykorzystal i taki bylby wynik Panskiej reklanacji.

    > > Jeszcze jedno - a skad Pani w kiosku ma wiedziec, ze to u niej Pan ta
    > karte
    > > kupowal?
    > Mam rachunek! Wystarczy to?

    Moze tak, moze nie.
    Bo karta byla dobra, lecz wykorzystana.
    CZy to TE karte sprzeadno na ten rachunek?

    > pozdr.
    > CZekam na dalsze sugestie!
    > ADAM

    Prosze zwrocic uwage, ze nie jestem przeciw Panu, lecz probuje naswietlic
    problem
    "z drugiej strony". Sprzedawca tez sam jest klientem i tez gdzies karte
    kupil.
    Karta uprawnia Pana do skorzystania uslugi telekomunikacyjnej usluge
    telekomunikacyjnej.
    To IDEA odmawia Panu prawa do "zasilenia konta". Prosze sie postawic w
    sytuacji sprzedawcy.
    Mze zrobic TYLKO TO, co Pan, i przekazac na pismie taka sama, jaka Pan
    uzyskal odpowiedz.

    Prosze sobie wyobrazic, ze kupil Pan w kiosku bilet MPK (MZK).
    Wklada go Pan do kasownika, kasownik cos tam wybija, potam przychodzi
    kontroler
    i stwierdza, ze jedzie Pan "bez waznego biletu", bo to, co jest nadrukowane
    na bilecie
    (wg Panskiej wiedzy przez kasownik w tym wlasnie autobusie)to nie to, co byc
    powinno.

    Co Pan zrobi? Pojdzie do kiosku z reklamacja, ze to jego kioskarza problem?

    Przy okazji.

    TPSA napisala nawet pismo do sprzedawcow, ze to do TPSA nalezy zglaszac
    reklamacje
    kart telefonicznych. Tak czy owak to telekomunikacja musi w ostatecznosci
    karte sprawdzic,
    by stwierdzic, czy to karta jest zla, czy automat, z ktorego probowano
    dzwonic. Jesli klient sobie tego zyczy,
    dla spokoju i w trosce o dobre imie firmy wlasciciel moze z ta karta isc.
    Ale daje Panu slowo,
    ze z kilkinastu zgloszonych zastrzezen JEDEN klient zdecydowal sie na taka
    reklamacje,
    a i ten dowiedzial sie po 2 tygodniach, ze karta jest dobra i
    telekomunikacja prosi o podanie,
    ktory automat nie chcial jej zaakceptowac.
    Gdyby poszedl sam zareklamowac, mialby swa karte "od reki".

    Boguslaw



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1