eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - do kogo sie mam udac? › Re: Reklamacja - do kogo sie mam udac?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - do kogo sie mam udac?
    Date: Wed, 16 Jan 2002 14:53:34 +0100
    Organization: University of Mining & Metallurgy
    Lines: 65
    Message-ID: <a240jk$27b$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    References: <a1upj4$jvi$1@news.onet.pl> <a23unl$8h4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dara.kaniup.agh.edu.pl
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1011189172 2283 149.156.105.134 (16 Jan 2002 13:52:52
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jan 2002 13:52:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:80834
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Beny"

    > Witam,
    > Zaczne wszystko po kolei:
    > 11.01 kupilem w kiosku POPkarte o wartosci 100zl. W domu zrapalem zdrapke
    > zadzwonilem pod *111, wpisalem numer a tam pani "wprowadzony kod jest
    > nieprawidlowy". Probowalem wpisac z 10 razy. Wkoncu dalem spokoj i udalem
    > sie do kiosku gdzie ja kupilem. Pan mi na ta sytuacje ze on nie uwzgledni
    > reklamacji bo on nie ma komu tego relamowac!

    Choc Pani nie ma racji prosze sprobowac ja zrozumiec.
    Tak naprawde, chc ma pan prawo, to nie jest ani w Panskim, ani w Pani
    interesie
    taka reklamacja.

    Dlaczego?
    Dlatego, ze Pani moze conajwyzej wziac od pana kate, (spisujac przy ty
    protokol)
    i zrobic to, co Pan zrobil. isc z nia do biura obslugi klienta.
    lecz Pani ma na to 2 tygodnie, a Pan moze to zrobic zaraz, wiec nikt nie ma
    z tego
    "korzysci".

    > Dal telefon do przedstawicila
    > IDEI. Poszedlem do domu i zadzwonilem do niego. Gosc zebym udal sie do
    Biura
    > Obslugi Klienta. Wiec dzis tj. 14.01 poszedlem do BOKu, a pani sprawdzila
    > karte i... mowi ze karta zostala uzyta 9.01 (ja kupilem 11.01 ogginalnie
    > zapakowana ze zdrapka) i zebym napisal do Dzialu Reklamacji POP "skarge",
    > ktore jak podkreslila nie jest REKLAMACJA!!

    Bo karta nie jest towarem, lecz "usluga",. A dokladniej sprzedaz karty jest
    sprzedaza
    uslugi telekomuinkacyjnej. Wiec nie ma co reklamowac, bo nie ma towaru ktory
    mialby wady,
    natomiast usluge wg biura obslugi "przyjeto do realizacji" - zasilono konto
    telefonu,
    ktory podal numer "panskiej" karty. natomiast wg Panskiej relacji a sie pan
    na co skarzyc.

    Podal Pan numer, a uslugodawca nie "zasilil konta". Ktos jest winien, i to
    trzeba wyjasnic.

    Moze byc winna pani z kiosku, ktora MOGLA swiadomie kupic "lewa karte",
    moze byc winny dostawca niewinnej Pani z kiosku, moze byc winiy ktos inny.

    Jeszcze jedno - a skad Pani w kiosku ma wiedziec, ze to u niej Pan ta karte
    kupowal?

    > Napisalem skarge i pytam gdzie
    > mam reklamowac. Ona ze w miejscu gdzie kupilem! Poszedlem tam i mowie co i
    > jak, a pani znow ze ona nie przyjmie reklamacji!
    > Mam pytanie. DO kogo mam zglosic reklamacje? BOK, kiosk, czy cos jescze
    > innego. I jakie prawo reguluje warunku gwarancji. Prosze o jakies linki,

    Ale gwarancji NA CO?
    na numer na karcie?

    Boguslaw




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1