eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja bez odpowiedzi - kablówka › Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
  • Date: Tue, 05 Jun 2012 22:33:55 +0200
    From: Mariusz <m...@T...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    References: <0...@b...poznan.pl> <jqiqtq$ko5$2@inews.gazeta.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jqku6g$vcc$1@news.task.gda.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql0c3$dj6$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 83.168.97.78
    Message-ID: <4fce6d31$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1338928433 83.168.97.78 (5 Jun 2012 22:33:53 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 26
    X-Authenticated-User: m...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mai
    l
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704695
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2012-06-05 17:59 Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:
    >
    >>
    >> To teraz pytanie - co mówi o terminie rozpatrzenia i ewentualnym uznaniu
    >> reklamacji za uznaną (jeżeli brak odpowiedzi) prawo.
    >> Nie pytam o ichni regulamin, bo on na pewno tej kwestii nie reguluje, a
    >> poza tym jest dokumentem niższej rang niż ustawa.
    >>
    >
    > już znalazłem
    > art. 8 p. 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    >
    > 14 dni

    tu raczej ma zastosowanie Prawo Telekomunikacyjne:

    Art. 106.
    1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest
    obowiązany do rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej.
    2. Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona
    w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja
    została uwzględniona.

    pzdr
    Mariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1