  • 11. Data: 2008-04-19 13:36:32
    Temat: Re: Reklamacja aparatu fotograficznego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fucg8i$39r$1@news.onet.pl...

    > Właśnie Bryl kupiony w markecie.
    > Ale co z tego, ze podmienia?
    > Moze to nie byc wada egzemplaza tylko one tak maja.

    Teraz wiesz, czego szukać, więc możesz sprawdzić nawet na miejscu. Ale
    nieostrość zdjęć, to najczęściej wada obiektywu. Albo uszkodzenie poprzez
    upuszczenie na obiektyw.

  • 12. Data: 2008-04-19 16:38:31
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Teraz wiesz, czego szukać, więc możesz sprawdzić nawet na miejscu. Ale
    > nieostrość zdjęć, to najczęściej wada obiektywu. Albo uszkodzenie poprzez
    > upuszczenie na obiektyw.

    Ja go na pewno nie uszkodzilem. Obchodze sie z nim jak z jajkiem ;-)
    Ale w sklepie nie wiadomo co z nim robili.
    Na miejscu sprawdzic sie nie da. Na wyswietlaczu niewiele widac.
    Musialbym zabrac ze soba notebooka.

  • 13. Data: 2008-04-20 14:18:34
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent QkamCoSieDzieje nadaje:

    > Lub wyłączyć.

    Ja stawiam na wciśnięty guziczek makro ;)

  • 14. Data: 2008-04-20 15:09:11
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Ja stawiam na wciśnięty guziczek makro ;)

    Ani jedno, ani drugie, ani trzecie.
    Porobilem troche zdjec na dworze przy sloneczku.
    Teraz jest ok.
    Po prostu nie mozna zbyt duzo wymagac od compaktu.

    Pozdrawiam.
    Maurycy123

  • 15. Data: 2008-04-23 11:57:30
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    > Kamil 'czemu' Bista pisze:
    > Zaznaczam - do 14 dni ma się z Tobą SKONTAKTOWAĆ i powiedzieć kiedy
    > będzie naprawione/wymienione, niekoniecznie 14 dni musi oznaczać, że
    > dostaniesz ten nowy aparat.

    A czy nie jest tak, ze po 14 dniach sprawa ma byc zalatiwiona definitywnie? Tj.
    albo naprawiony aparat, albo nowy aparat, albo zwrot pieniedzy?

    Ponizej cytat z rozporzadzenia:

    Par. 23. 1. Reklamacje dotyczące wad artykułów żywnościowych oraz nie budzące
    wątpliwości reklamacje wad artykułów nieżywnościowych, realizowane przez
    obniżenie ceny lub zwrot ceny za zwrotem albo przez wymianę towaru na
    znajdujący się w punkcie sprzedaży towar wolny od wad - powinny być załatwiane
    niezwłocznie.
    2. Jeżeli jest wymagane dodatkowe sprawdzenie zasadności reklamacji (np. opinia
    rzeczoznawcy, badanie w miejscu używania wyrobu) lub sprowadzenie nowego towaru
    na wymianę albo reklamacja jest załatwiana przez usunięcie wady, sprzedawca
    załatwi reklamację najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia, chyba że
    konsument wyraził na piśmie zgodę na przedłużenie tego terminu.

  • 16. Data: 2008-04-23 17:14:01
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Ani jedno, ani drugie, ani trzecie.
    > Porobilem troche zdjec na dworze przy sloneczku.
    > Teraz jest ok.
    > Po prostu nie mozna zbyt duzo wymagac od compaktu.

    Albo mieć pojęcie o tym czym jest czas naświetlenia i stosunku
    ogniskowej do czasu naświetlenia. W skrócie aby zrobić ostre zdjęcie należy
    się trzymać zasady, że czas otwarcia migawki nie powinien być dłuższy niż
    odwrotność ogniskowej. Czyli: ogniskowa 50mm - czas 1/50 sek. lub krótszy,
    ogniskowa 135mm - czas 1/135 sek. lub krótszy.
    Oczywiście jest szansa zrobić ostre zdjęcie na dłuższym czasie, jak i
    rozmazane przy krótszym, dużo zależy od sposobu trzymania aparatu, wciskania
    spustu migawki itp.

  • 17. Data: 2008-04-23 19:34:41
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Flyte pisze:
    > A czy nie jest tak, ze po 14 dniach sprawa ma byc zalatiwiona definitywnie? Tj.
    > albo naprawiony aparat, albo nowy aparat, albo zwrot pieniedzy?

    nie

    > Ponizej cytat z rozporzadzenia:

    uchylonego kilka lat temu

    KG