  • 1. Data: 2004-02-12 15:15:09
    Temat: Reklamacja
    Od: "zusers" <m...@g...pl>

    Witam.
    Kupiłem na allegro etui do telefonu.
    Po rozpakowaniu przesyłki od razu zauwazyłem że jest to wybrak (posiada
    znaczne porysowanie w jednym miejscu). Jak zareklamować ten towar ???

    Czy moge odesłać towar na koszt sprzedającego ???
    Proszę o pomoc (gdzie mógłbym ewentualnie poczytać coś o tym).

    pozdrawiam
    E.N

  • 2. Data: 2004-02-12 15:27:27
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

> [...]
    >
    > Czy moge odesłać towar na koszt sprzedającego ???
    > Proszę o pomoc (gdzie mógłbym ewentualnie poczytać coś o tym).

    sprobuj sie dogadac ze sprzedajacym,
    albo niech wymieni na dobra sztuke
    albo odda czesc kasy

    oczywiscie jezeli towar jest nizgodny z opisem, bo jezeli
    w opisie aukcji bylo napisane, ze etuja jest wybrakowana
    to kupiles to za co zaplaciles, jezeli nie
    to ktos Cie przekrecil

    poza tym mozesz zglosic skarge do allegro no i nie zapomnij
    o odpowiednim komentarzu

    pozdrawiam
    Bob

  • 3. Data: 2004-02-12 18:06:26
    Temat: Odp: Reklamacja
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > Kupiłem na allegro etui do telefonu.
    Kupowanie na allegro to kupowanie kota w worku !!!!
    Tylko sklep , towar w ręce i kasa !!!!!

  • 4. Data: 2004-02-12 19:40:55
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    zusers napisał(a):

    > Witam.
    > Kupiłem na allegro etui do telefonu.
    > Po rozpakowaniu przesyłki od razu zauwazyłem że jest to wybrak (posiada
    > znaczne porysowanie w jednym miejscu). Jak zareklamować ten towar ???

    Poczytać system pomocy Allegro

    > Czy moge odesłać towar na koszt sprzedającego ???

    A ustaliłeś to z nim?

    > Proszę o pomoc (gdzie mógłbym ewentualnie poczytać coś o tym).

    Pomoc Allegro widoczna gołym okiem

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 5. Data: 2004-02-12 19:49:16
    Temat: Re: Odp: Reklamacja
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    bubu napisał(a):

    > Kupowanie na allegro to kupowanie kota w worku !!!!

    Opowiadasz....

    > Tylko sklep , towar w ręce i kasa !!!!!

    Sklep też Cię może oszukać :>

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 6. Data: 2004-02-12 23:13:47
    Od: ===Tomy=== <t...@t...com.pl>

    Thu, 12 Feb 2004 16:15:09 +0100, na pl.soc.prawo, zusers napisał(a):

    > Witam.
    > Kupiłem na allegro etui do telefonu.
    > Po rozpakowaniu przesyłki od razu zauwazyłem że jest to wybrak (posiada
    > znaczne porysowanie w jednym miejscu). Jak zareklamować ten towar ???

    Jeżeli towar jest niezgodny z opisem aukcji, możesz zgłosić się do
    Sprzedającego o wydanie towaru zgodnego z opisem. W ostateczności
    korzystasz z prawa do komentarza i walisz co ci pod "palce" przyjdzie i
    zgłaszasz się do Allegro.

    Pozdrawiam.
    ===Tomy===.
    --