  • Data: 2004-04-01 22:00:50
    Temat: Re: Reklamacja.....
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "bylem dzis w sklepie komputerowym WROCLAW PRO LINE ul BISKUPIA 10A .
    > kupilem tam nagrywarke w MAJU 2002r. gwarancja obejmuje 2 lata ale
    wyjasnili
    > mi ze na rok bo ja mam wersje OEM czyli bez opakowania.... a gwarancja
    jest
    > paragon!"

    Ja też miałem wątpliwą przyjemność z tą "firmą".
    Osobnik pełniący funkcję sprzedawcy nie był w stanie konkretnie odpowiedzieć
    na nieskomplikowane pytania dotyczące właściwości technicznych sprzętu.
    Odesłał mnie 3 metry dalej do magazynu, gdzie równie kompetentny osobnik nie
    był w stanie zrozumieć, o co go pytam. W końcu udzielił informacji
    niezgodnej z prawdą.
    Kontakt telefoniczny z nimi to próba cierpliwości najwyższej rangi (może
    odbieranie telefonu przećwiczył tylko jeden pracownik i akurat go nie było).
    Nie ma mowy o jakimkolwiek przyznaniu się do błedu czy prostym przeproszeniu
    za stratę czasu klienta.
    To prostacy. Dałem sobie spokój.

    --
    Pozdrowienia