eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja › Re: Reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!poznan.rmf.pl!fargo.
    cgs.poznan.pl!news.internetia.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!new
    s.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja
    Date: 19 Jun 2002 15:17:58 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 22
    Message-ID: <7...@n...onet.pl>
    References: <aepvng$b10$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1024492678 7009 192.168.240.245 (19 Jun 2002 13:17:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Jun 2002 13:17:58 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 213.76.1.16, 213.180.130.22
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:97527
    [ ukryj nagłówki ]

    Przyznaje racje moim przedmowcom - SKLEP nie ma racji - zakładając że chodzi o
    rekojmie - gdyby wymienili niezwlocznie (nie oznacza w ciagu 14 dni) towar na
    nowy wolny od wad - czyli tego samoego rodzaju bo rpzeciez rzeczy oznaczone
    gatunkowo sa wymienne - jesli np. juz nie ma tego modelu w sklepie ich problem
    bo Ty nie musisz zgadzac sie na inny wolny od wad.

    Moim zdaniem aby skrocic sobie meczarnie zglos sie do Rzecznika Praw Konsumenta
    albo jeszcze lepiej do PIHu - niech wystapia do spredawcy ze stosownym pismem
    oni tego sie boja jak ognia - albo sam skrobij do nich pisemko ponaglajace dla
    rozpatrzenia sprawy zgodnie w litera prawa - przypominam jesli poniosles jakies
    szdkody w zw.z ta um. zadaj odszkodowania Albo osobiscie zanies do sklepu ZA
    POTWIERDZENIEM odbioru 2 egz.wyznacz np. termin 5 dni (nie badzmy sadystami
    niech nazbieraja w kasie pieniedzy) nie zapomnij zamiescic w pisemku stosownego
    pouczenia ze w przypadku bezskutecznego uplywu tereminu sprawie nadasz dalszy
    tok. Dolacz w zalacznikach ksero wniosku reklamacyjnego (bo to byla rekojmia
    prawda - nie masz dokumentu gwarancyjnego wystawionego przez sklep?)

    Ciekaw jestem co bedzie dalej 0505 863 673 i...@h...pl


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1