eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamaca - ułamany PIN - odrzucenie › Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwind
    s-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 7 Mar 2014 09:27:11 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
    In-Reply-To: <5319764d$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1403070918210.3084@quad>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <53183990$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1403061011210.1008@quad>
    <X...@1...0.0.1>
    <Pine.WNT.4.64.1403061928210.3272@quad>
    <X...@1...0.0.1>
    <5319764d$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 44
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1394181201 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2144 83.15.167.123:62013
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2843
    X-Received-Body-CRC: 3610430112
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:735922
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 7 Mar 2014, jureq wrote:

    > Dnia Thu, 06 Mar 2014 20:00:42 +0000, Budzik napisał(a):
    >
    >> Ale dodatkowe pytanie:
    >> Złożyłem reklamację w sklepie, sklep odesłał mnie do serwisu i teraz
    >> prowadzę korespondencję z serwisem.
    >> Czy dobrze rozumiem, ze własciwie powinienem rozmawiać ze sklepem?
    >
    > I to jest najważniejsze pytanie. Sklep nie miał cię prawa odesłać do
    > żadnego serwisu.

    Dla ścisłości, żaden przepis nie zabrania, nic nie stoi na przeszkodzie,
    aby serwis mógł być przedstawicielem sklepu.
    Oczywiście wątpię w taki układ :), ale prawnie jest on możliwy i będzie
    działał tak samo jak np. odsyłanie do ubezpieczyciela w zakresie
    żądań odszkodowawczych.

    > To oni sami sobie mają załatwiać z serwisem.

    Ubolewam, ale mi zdecydowanie brakuje w przepisach nakazu, aby
    każda osoba uprawniona do sprzedaży była obowiązana do przyjmowania
    reklamacji.

    > W jakiej formie masz to "zgłoszenie" i "odesłanie"?

    I o jakiej treści :)
    Bo jeśli sklep odsyła do serwisu jako do innego podmiotu ("to nie
    my, to oni"), co z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością
    jest spełnione :), rzecz jasna zgadzam się z Tobą.
    Ale wersji z "przedstawicielstwem sklepu" formalnie wykluczyć
    nie można.

    > może wyjść, że chciałeś złożyć z tytułu niezgodności ale przekonali cię
    > do zgłoszenia z gwarancji.

    Wygląda na to, że sklep dał pisemnie wyłącznie potwierdzenie dla
    takiej wersji.
    Znaczy, czy dobrze rozumiem, Twój wniosek brzmi: "a jakie są
    pisemne, czyli potwierdzone ich podpisem, dowody na to, że
    dostali reklamację z tytuły niezgodności".
    No to wypada się zgodzić i spytać wątkotwórcy.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1