  • Data: 2015-10-07 09:18:37
    Temat: Re: Reklama wyborcza.
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Sfanatyzowany też jest wyjątkiem. Pośrodku jest większość, która nie wie
    > nic, z wyjątkiem tego, że Duda chce odebrać emerytury, bo tak mówią w
    > TV. I taki był właśnie cel kampanii. Nie promowanie swojej partii, tylko
    > obrzydzanie innej.

    Nie sądzę byś miał racje co do rozkładu wyborców _głosujących_.
    "Ściemy proste" są przeważnie proste do "zrównoważenia" inną ściemą.
    Cała sztuka sprowadza się do tego jak nie przegiąć pały a co ostrzejsze ataki
    przeprowadzać/zaczynać "pod cudzą flagą".

    --
    A. Filip
    Kto myśli o zemście - ten nie śpi. (Przysłowie arabskie)